- Länk till din steam https://steamcommunity.com/profiles/76561199044931502/
- [15:00]
Ditt HEX-ID: STEAM_0:0:88363
Vad är din discord tagg? Bot Göran#6856
Vem var det som bannade dig? Stuppe
Hur lång tid var din ban? 2 dagar
Var är du bannad? Krävs FiveM Servern Discord servern Forumet på fiveM servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: tar upp kniv på allmän plats
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag av mistag höll i en kniv på en bensinmack
- NYTT
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag min kompis och en annan kille stod och pratade medans vi väntade på en kille. Då höll jag av misstag en fällkniv. Jag var helt omedveten om att jag höll i den tills att min kompis sa till mig. En stund efter det blev jag bannad. Jag ångrar det stort jag borde ha haft mer koll på minna vapen och ifall jag håller i dem.
- [15:01]
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var egentligen ingen felaktig bann det var mitt fel att jag höll i den och att jag inte håller koll på minna vapen. Jag fattar ju att andra skulle rpa på det men jag var helt omedveten om det och kunnde inte just då göra något åt det då jag inte visste om att jag höll i den.
Hur många tidigare avstängningar har du. En
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Att jag hade hölster på mig jag var då helt ny och visste inget om RP.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde antingen lagt kniven i bilen eller bara inte haft den i mitt hotbar. Jag borde haft mer koll och märkt det tidigare.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte ha vapen i hotbaren hålla koll på mina vapen vara noggrannare och hålla allmänt koll på mig och vad jag gör.
Har du läst våra regler? Ja flera flera gånger under min tid här på unive
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja inget tjat ni gör det när ni har tid och känner för det.
Senast ändrad: