Accepterad taqi nonen | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

taqi nonen

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198038395586/

Ditt Hex-ID: 110000104a82ac2

Vad är din discord tagg? Läääf#1143

Vem var det som bannade dig? Mr.Panda

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? OOC In game, sunt förnuft, Grov powergaming(Rpar inte på skador) och CL.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Detta straffet valde mig då att de har förbrukat sin makt på att försöka bli av med mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde från piren till gruvorna där jag tänkte jobba lite och sedan stängdes servren ner och då när jag skulle reconnecta så stod det att jag blev bannad och detta hände runt 02:20 mitt på natten då.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tyckte inte jag gjorde något fel, har följt RP så bra o gott som jag kan, mina vänner blev också bannade pga någon i en vit RS bil började tjafsa med oss och så blev de bannade trotts att de inte använde sig utan några Kommand såsom t.ex /me upp med händerna.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte blivit det innan och jag tycker att 7 dagar som första straff är lite för hårt för något som jag inte ens gjort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade jag vetat att man kan bli bannad för att försöka jobba i gruvorna så hade jag sökt ett annat jobb. och att försöka hålla mig lugn när någon försöker att hetsa en bara för att det har makt till att kunna göra vad som.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att försöka undvika folk runt 02.00 tiden då de förbrukar sin makt och utnyttjar det. men främst har jag lärt mig av mina läxor och försöka lösa konflikter som folk vill starta bara för de har makten. och visa mer karaktär då jag ändå är relativt ny i staden och mina vänner försöker göra sitt bästa med att hjälpa mig lära så mycket som möjligt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka