Nekad Tap T | Medlem ansökning [PACDON]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tap T

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199194655893/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mustafa

Vad är ditt discord namn? Kurden#9646

Vad är ditt födelsedatum? 1 September 2001

Berätta om din karaktär. Hussein Abdullah har haft det svårt när han bode i kurdistan med sin familj. I hans familj var dem 8 pers 4 små unga pojkar och 4 lite äldre flickor.
Husseins familj var jätte fattiga men de hade råd med ett tak över deras huvud.
I Kurdistan är de väldigt dåligt klimat. Det finns översvemningar och inget regn så alla blommor, träd eller gräs kunde växa för att få syre för att kunna överleva.
Dem var i kurdistan ungefär 10år tills det var krig där det tog en båt och seglade iväg till sverige, som tur fick det stanna i sverige för att det var översvemningar och krig.
När det var i sverige var skolorna grattis så Hussein kunde gå i skolan och när han blev klar med 9an då gick han till en gymnasium som heter Teknikum. Hussein är väldigt bra på teknik asså han är bra på allt han fick A på matte, A på kemi, B på fysik ,A på idrott och B på svenska.
Husseins dröm var att vara i NBA den störta basket league i världen tyvär gick det inte som hann hade planerat.
Eftersom han hade A på samhellkunskap då kan han bli polis där vill han jobba han blev klar med allt nu är det bara att ansöka, han är väldigt atletisk så han har six pack och han är ganska ung Hussein är bara 24 år gammal, Basketboll drömen är över men livet är inte över än.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag ska bli medlem på unvie för att jag vill kunna utveckla min rp samt kunna skaffa jobb. Har en kompis som lirar på servern och har gjort det i snart ett år så han har lärt mig lite om roleplay eftersom jag är ny på detta. Jag har läst reglerna noggrant men läser fortfarande lite om reglerna dagligen för att jag ska få in dem så jag har koll på reglerna på unive till 100% för att få en högre nivå på rp. När jag spelar min karaktär så går jag alltid in för att försöka göra mitt bästa med en hög nivå på rp för att skapa det bästa scenarion för mig och andra spelare. Jag lallar inte runt och vill försöka skapa en så realistiskt miljö för alla spelare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mitt mål är att utveckla min rp men även min karaktär. Jag vill utveckla mitt rp:ande så att andra får ett bra intryck på mitt rp:ande men sedan när jag har en hög nivå kunna lär nykomlingar till servern att också kunna ha en hög nivå på rp andet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag spelar för att alla som deltar i scenariot ska ha det roligt, tex jag ska inte spela för att vinna varje scenario, alltså så ska det vara roligt för båda parter och man ska kunna förlora scenarion också inte bara vinna

Hur hittade du Unive? Väntips

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka