Nekad tantbrit1 | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tantbrit1

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? victor

Vad är ditt discord namn? tantbrit

Vad är ditt födelsedatum? 16 Oktober 2003

Berätta om din karaktär. Steffan var en man av ovanlig charm och oberörd självsäkerhet. Med ett skämt alltid redo att dansa på hans läppar och ett glittrande öga som alltid verkade leta efter nästa äventyr, var han en karaktär som inte gick obemärkt förbi. Hans yttre utstrålade en slags avslappnad elegans, med välklippt hår och en garderob fylld med kläder som var både trendiga och tidlösa på samma gång.

Men det var inte bara hans utseende som gjorde honom till en karaktär värd att minnas. Det var hans passionerade intresse för livet självt som gjorde honom så fängslande. Steffan var en person som alltid var på jakt efter nya upplevelser och äventyr. Han älskade att resa till avlägsna platser, dras till det okända och det outtömliga.

För Steffan var livet som en oändlig saga som väntade på att bli berättad, och han var redo att vara huvudpersonen i varje kapitel. Han älskade att upptäcka nya kulturer, lära sig om historia och smaka på olika maträtter som världen hade att erbjuda. Det var något med att vara omgiven av främmande språk och okända platser som fick hans hjärta att klappa lite snabbare.

Men trots sin öppenhet för världen utanför, hade Steffan också en djup kärlek för hemmet. Han njöt av lugnet i att läsa en bra bok framför brasan eller att tillbringa tid med nära vänner över en välsmakande måltid. För honom var balansen mellan äventyr och lugn absolut nödvändig.

Utöver sitt resande och sitt intresse för kultur och historia var Steffan också en passionerad konstnär. Han kunde spendera timmar framför en duk med penslar och färger, låta sin fantasi flöda fritt och skapa verk som talade till själarna hos dem som såg dem. Måleri var hans sätt att uttrycka de djupaste känslorna och tankarna som bubblade inom honom.

Men trots alla hans passioner och intressen var det Steffans varma hjärta och medkännande natur som gjorde honom till den han var. Han var alltid där för sina vänner och familj, redo att erbjuda ett lyssnande öra eller en hjälpande hand när det behövdes som mest. För Steffan var det att vara där för andra en av de mest meningsfulla delarna av livet.

Så när man tänkte på Steffan, tänkte man på en man vars liv var en ändlös resa av äventyr, konst och kärlek. Han var en person vars närvaro kunde lysa upp vilket rum som helst och vars entusiasm för livet var smittsam för alla som hade förmånen att korsa hans väg.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en rollig och erfaren rp för andra då jag har rpat på många olika serverar under en lång tid 5-6 år jag känner även själv att jag kan ha ett annat perspetive på rpn från andra för att jag har rpa under en så lång tid som jag har.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte gör allt för att till exemple förstöra någon rp eller om man är en polis och hammar i en polis jak ska man inte typ ramma in dom i en vägg bara för att man inte vill jaga dom utan man ska försöka förlänga ett scenario och göra sitt bästa för att alla ska kunna rp på ett så bra sätt som möjligt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? rdm (random death match) att man inte går runt och dödar folk utan anleding. nlr (new life rule) om du dör så kan du inte komma ihåg något av det som hände i det scenariot. krim utan krimroll att du inte får vara krim utan att ha gjort en ansökan eller får rollen i dc (copbait) att man inte ska försöka få polisen efter sig bara för att det är kul

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har rpa på många olika serverar och har gjort det i över 5 år tror nästan jag är över 6 har även över 2k timmar på fivem på olika steam konton men på deta har jag nästan 900h

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det har jag inte :)

Nekad, använt sig av AI. Du får ansöka igen om 24 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka