Nekad tantbrit1 | Medlem ansökning[Mico]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tantbrit1

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199099093551/

Vad är ditt namn i verkligheten? victor

Vad är ditt discord namn? tantbr1t#8402

Vad är ditt födelsedatum? 10 September 2003

Berätta om din karaktär. Timmy T är en halv engelsk halv svensk medelklass man som inte har någon far eller mor för dom dog i en bil olycka när han var liten.
Timmy T är en ensam varg som gillar att göra saker själv och på sitt sätt han har inge problem med nån och planerar inte att ha problem med någon häller han vill bara leva sitt liv och ha de bra.
han har gått lumpen och sen gick han med i armen.han har en bra utbilding inom vapen han vart Major på dom få åren han var med i armen.
Timmy vet inte riktig vart han vill i livet nu efter amren men han har börja tröttna på att lyssna på andra då han tyckte att han skulle bli högre uppsatt än vad han blev och börjar komma in på fel sida av laggen vilken han igentligen inte vill.
han är även en rätt bnra förare för att han har tävla i gokart när han var 6-14 år sen sluta han för hans farfar och mormor inte hade råd att betala för de längre.
hans hobbys annars är f1 och sen gillar han även att reace lite själv han gör oftast de på baner men de händer då coh då att han gör de olaglit i streatraces.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? varför just jag ska bli wl är för att jag själv tycker min rp nivå är hög och flexibel och skulle gärna vilja börja rp på en ny server med bra rp coh scripts. jag skulle också säga själv att jag gör bra rp för alla som är med i den.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? känner att ingen annan server passar mig så och så har ingen annan server lika många spelare

Hur hittade du Unive? hörde från vänner

Vad har du för mål med ditt rollspel? har väll inget riktig mäl med min rp efter som man alltid kan bli bättre på det och hitta nya roliga sätt att rpa på

Vad har du som mål att uppnå på Unive? samma här har inge riktig mål vill mest rp med massa folk

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? .

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka