Accepterad tantbrit1 | Medlem ansökning [curry_e_gott]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

tantbrit1

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? victor persson

Vad är ditt discord namn? tantbrit

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 2024

Berätta om din karaktär. min karaktär heter steffan zuckleberg han är 28 år gammal. han är en ung man på 186 cm steffan är en man med många hobbis dom tre han gillar mest är Fallskärmshoppning, Surfing och skidåkning han har surffa och åkt skidor sen han var liten men fallskärmshoppning är något lite nyare för han. Han vill även bli polis och försöka att gå med i insatsstyrkan eller cevil avdelningen det är en dröm sen han var liten. steffans bakrund är inte så indresan då han bara har väx upp i ett lungt samhälle med sin mamma pappa och yngre syster. hans pappa har vart en stor del av hanns uppväx då han alltid fick va med när hans pappa skulle göra saker som typ fixa på husset eller åka ut i skogen och fixa inför jakt.

steffan är en väldgit spontan ung man som trots allt sina spontana ryck är väldgit fokuserad och lugn. en av steffans svagheter är att han är väldg Perfektionist och hatar när saker inte går som dom ska han gillar när saker och ting är som dom ska och att han får göra det han ska. och det har ställt till för han i vissa saker han till exempel inte vart så bra på men som han gillar att göra då han även har en stor vinnar skalle.

lite mer om hans backrund han har gått på många sporter och vart väldigt bra på många av dom på grund av hans hyper fixering av saker och ting. han har även en stor kärlek för djur och natur han gillar att åka och campa med sin vänner på helgerna. dom brukar också åka och fiska o jaga han har jaga med sin pappa och farfar sen han var liten och tycker att den lugna och tysta skogen är ett av dom bästa ställerna att vara på. han gillar även att gå på musseum och har en stor kärlek för historia.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra men en bra, seriös och erfaren rp då jagh ar gjort det i många år på många olika servrar. jag har rpa sen jag var 15-16 år och har över 2k timmar på olika rp spel och servrar. jag tror även att jag kan bidra med en annan syn på olika saker inom rp. jag har även gjort det mesta inom rp då jag har vart gängledare, polis chef och ägare av föredag.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska rpa för det är kul och för att utveckla scenarion och sin karaktär. några exempel är att om jag är polis och någon gör ett bankrån ska jag inte skjuta dom utan andledning. utan jag ska förska mitt bästa att göra ett så bra som möjligt för båda sidorna även om det inte finns olika sidor endligt mig utan alla försöker väll få så bra rp som möjligt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? rdm (random death match) att man inte går runt och dödar folk utan anleding. nlr (new life rule) om du dör så kan du inte komma ihåg något av det som hände i det scenariot. krim utan krimroll att du inte får vara krim utan att ha gjort en ansökan eller får rollen i dc (copbait) att man inte ska försöka få polisen efter sig bara för att det är kul(vdm) att man inte ska använda sin bil som ett vapen (ooc) att man ska hålla sig i sin karaktär hela tiden och inte använda sig av andra ord för att beskriva att man typ skicka på discord eller något

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har rpat på denna server förut och även på många andra jag har även rpa på andra spel har runt 2k timmar på rpa overall

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ni får gäran skriva vad jag ska göra bättre på min ansökan om jag blir nekad inte bara utveckla allt

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka