Accepterad tantbrit | Ban överklagan (Eprox)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

tantbrit

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
1
Användarnamn: tantbrit

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198367653414/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: tantbrit

Vad är din discord tagg? tantbrit#9207

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? failrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att vi storma polisen även om vi hade allt planerat så bra så vi kunde inte misslyckas med de men vi bröt mot en regel och de vet jag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi storma polisen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de var vi som gjorde fel dock hade jag missa den regeln men jag kommer fortfarande så med att de var sitvations viss. jag förstår fortfarande att vi gjorde fel men som jag skrivit så är de bara för att polisen inte gjorde rätt men de ger oss inte rätt att göra fel de vet jag men liksom de var roligare en att ta en polisen 50 min senare och få ut an

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag vet it hur många de är för jag blir felaktigt bannad av folk hela tiden vart de 1 eller 2 gånger bara idag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vi gjorde de för polisen ville inte göra sitt jobb rätt vi hade all info vi behövde för att göra de men de klart att vi kunde ha gjorde de till support sak som alla gör. sen tagit de efter de men de känns fel och gö de hela tiden för de ska inte behövas tycker jag. jag tycker att de ska mycket mer scenario viss vad som är okej och inte men de är bara vad jag tycker

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man inte ska storma polisen eller göra fel bara för att andra gör de

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Banöverklagande Arkiv
Hoppas du förstår vad du gjorde fel och istället har lärt dig något utav din ban

Tillbaka