Nekad tansilover | Medlem ansökning (fabbe20)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

tansilover

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? felix

Vad är ditt discord namn? coochie sniffer#7453

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juni 2000

Berätta om din karaktär. jag är en 22 åring som vill kunna spela med mina kompisar på fritiden om jag kyckas få detta medlemsskap så kommer jag ta det fullt seriöst och jag kommer inte att exploita eller förstöra för andra jag gillar att role playa och jag har testat unive hemma hos en vän och det var väldigt kul så nu ska jag ansöka.

Vad kan du bidra med till serverns RP? på unive servern så kan jag både ha kul med mina vänner men inte skapa kaos eller förstöra, jag kan lära känna nya vänner och jag kan göra spelet roligare för andra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska tänka till innan man gör något är väldigt viktigt och att tänka på hur man skulle bete sig om det var i värkliga livet för om tillexempel man är i en klurig situation med en gäng kriminell person ellr någon liknande så ska man alltid hålla sig lugn ovh sansad man ska inte stressa upp dem och fösöka prata men om dem inte villa möta vägar med en så ska man ge dem vad dem begär. Man ska också försöka att göra det till ett roligt scenario i RP'n.

Hur hittade du Unive? jag var hemma hos en god vän till mig som visade unive det såg väldigt roligt ut men han sa att man måste vara seriös ochhålla sig lugn och sansad oavsett villken situation man beffiner sig i

nekad, läs igenom fråga 4 igen och utveckla fråga 5 lite.

Senast ändrad:
Tillbaka