Accepterad TandyAndersson | Medlem ansökning [Tedde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tandy

Icke Medlem
Meddelanden
188
Reaction score
10
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198766021463/

Vad är ditt namn i verkligheten? Teodor de Medeiros Andersson

Vad är ditt discord namn? Tandy#1980

Vad är ditt födelsedatum? 21 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Theodor Kristersson; 32 år född i Stockholm. Theodor är en väldigt snäll och lugn person och blir bara arg när andra är dumma mot honom, han är väldigt bra i stressiga situationer då han har varit med om många sådanna. Theodor var väldigt blyg som barn och älskade matte och simning, han gick faktiskt i en simskola tills han var 15! Ändå han blev mobbad väldigt mycket och hade inga vänner. Runt 13 års åldern hade Theodor fått nog och försökte döda sig själv, men innan han hann göra det kom polisen och hjälpte honom att inte göra det. Sen dess har Theodors idoler varit polisen. När Theodor var 15 dog hans Mamma som hette Helen i en förfälig bil olycka. Hans pappa; Jonas blev seriöst skadad och behövde sitta i rullstol hela resten av sitt liv. Ända anledningen att hans pappa inte dog var för att polisen och sjukvården kom dit snabbt och räddade honom. Detta förstärkte Theodors polis beundran ännu mer. Theodor fortsatt med sin skolgång och fick examen i sjukvård och natur i universitet. Men Theodors dröm jobb är fortfarande att vara polis då han inte vill att någon annan ska behöva gå igenom det han gjorde och om de redan gör det vill han verkligen hjälpa de. Efter olyckan var det bara Theodors själv och hans lillebror, Sebastian, som var kvar oskadadade. Detta gjorde att Theodor och hans lillebror stod väldigt nära varandra och gjorde allt för att skydda varandra. Nu är Theodor 32, han jobbar än så länge på Postnord men vill fortfarande vara polis eller sjukvård. På Theodors fritid brukar han gå och gymma, simma eller kolla på bilar, då han gillar att göra båda av de också!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Just jag ska bli medlem för att jag verkligen älskar den här servern då jag har spelat ett tag utan medlemskap. Jag är ny till RP men känner att jag lär mig snabbt och vill verkligen bli så bra som möjligt. Jag kommer bidra med att försöka få så många som möjligt intresserade av servern och jag kommer hjälpa andra att bli bättre på RP i helhet. Jag kommer alltid spela seriöst och följa reglerna och kommer påminna andra att göra det också!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av just Unive för att nästan alla på Unive spelar seriöst och försöker att RP:a så bra de kan. Det känns som att i alla andra servrar spelar inte alla seriöst och många lallar. Men här i Unive vill alla ha den bästa upplevelsen de kan genom att RP:a så gott det går och hjälpa andra att bli bättre på det också! Unive har också en väldigt trevlig community och ett jätte bra staff team. Unive har också väldigt bra gjorda och uttänkta resurser som t.ex den här webbsidan och discord servern.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive när jag tittade på COSMO_BTs twitch stream där han RP:ade som polis och det såg väldigt roligt ut. Så då gick jag på servern och provade och det var jätte kul! Nu har jag spelar som icke medlem ett tag och känner att det är dags att bli medlem då det finns många mer jobb och möjligheter då. Några av mina kompisar spelar också här vilket såklart motiverade mig ännu mer att spela här.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med mitt rollspel är att följa min karaktärs drömar och mål så bra som det går och att alltid ha kul och se till att alla andra har kul också! Ett till mål är ju såklart att bli så bra på RP som möjligt och att kunna få polis jobbet!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli så bra som det går på det jobb jag får och att utveckla min RP-nivå så mycket som det går. Jag vill också hjälpa andra att bli duktiga på RP. Jag vill också vara så aktiv som möjligt och försöka få så många nya spelare som möjligt att spela. Jag har också ett stort mål att bli medlemskaps ansvarig eller till och med staff då jag känner att de som inte bidrar med bra saker inte borde få spela eller vara medlemmar. Jag har faktiskt redan gjort en medlemskaps ansvarig ansökan om ni vill titta på den också! Men generellt sätt så vill jag bara ha så kul som möjligt!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag har inget behov av det eftersom Unive är den bästa svenska servern som finns!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka