Nekad TandyAndersson | Medlem ansökning [Only ollethetrrier]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tandy

Icke Medlem
Meddelanden
188
Reaction score
10
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198766021463/

Vad är ditt namn i verkligheten? Teodor de Medeiros Andersson

Vad är ditt discord namn? Tandy#1980

Vad är ditt födelsedatum? 21 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Theodor Kristersson; 32 årig svensk man född i stockholm. Teodor hade det lätt i skolan och älskade matte, men hade det svårt socialt och blev mobbad. Denna mobbningen ledde till att Teodor blev självmordsbenägen och försökte ta livet av sig, men polisen kom innan Teodor hann göra det och allt löste sig. Kort efter dog hans mamma på grund av en bilolycka och hans pappa blev seriöst skadad och satt i rullstol resten av sitt liv. Mamman hette Helen, Pappan heter Hans, och Teodor har också en lillebror som heter Sebastian. Teodor intressen som barn var video spel men Teodors dröm jobb är att vara en toppen bra Polis, barndman eller sjukvård, och att hjälpa andra så mycket som möjligt. Anledningen till detta är all mobbning från skolan och bilolyckan. Han vill att alla ska köra försiktigt så att det som hände hans familj inte händer någon annan. Han vill heller inte att andra ska behöva göra fel val i livet och generellt så vill Teodor bara hjälpa andra. Teodor kan lite om sjukvård och sådant men vill helst bli polis eller brandmans.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag gillar verkligen RP och tycker att det verkligen är kul. Jag kommer bidra med seriös RP och kommer alltid lyssna på reglerna

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det är så många spelare och att alla spelar seriöst. Alla mods är också väldigt bra och realistiska. Det finns många jobb och många möjligheter

Hur hittade du Unive? COSMO_BT twitch stream

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att vara så bra på mitt jobb och RP som möjligt och att hjälpa andra att bli bättre på det också

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli en väldigt bra polis och att hjälpa så många som jag kan

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, unive är den bästa

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka