- Meddelanden
- 225
- Reaction score
- 41
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo
Vad heter du på discord? tandish#1212
Ange ditt födelsedatum 11 September 2007
Mellan vilka tider kan du oftast spela? 12:00-03:00 på sommarlovet å när de är skola, 16:00 - 23:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? början av 2021
Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://i.gyazo.com/02ee8d85958a1e0452a79e963025bca5.png https://gyazo.com/078a10ca8059325545acd09860d0cfb1 https://gyazo.com/494fa42e3e8524a0188ee9c755811fc413 bans, Jag var blacklistad för att jag bytte server (ångrar det väldigt mkt)
Har du varit blacklistad någon gång? Ja
Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt enligt mig är nån folk ska se upp till. Dem ska hjälpa till på servern å göra allt lite lättare för staffsen här på unive.
Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag tycker att jag är lämplig som servervakt för att jag har varit det innan och vet de viktigaste sv permsen. Jag kommer ständigt hålla koll här på servern om någon begår regelbrott eller något liknande.
Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt är när dem ständigt håller koll ingame, håller ögonen öppna så inga regelbrott begås ingame. Hjälper till på servern som att tex dva en bil som blivit övergiven.
Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Det är när man använder sina perms till fel saker som att tex använda /toggleid å meta på var någon är (om dem tex gömmer sig i en buske) Sen att man ressar sig själv utan någon anledning till det bara för man ej vill förlora sina saker tex.
Vad heter du på discord? tandish#1212
Ange ditt födelsedatum 11 September 2007
Mellan vilka tider kan du oftast spela? 12:00-03:00 på sommarlovet å när de är skola, 16:00 - 23:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? början av 2021
Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://i.gyazo.com/02ee8d85958a1e0452a79e963025bca5.png https://gyazo.com/078a10ca8059325545acd09860d0cfb1 https://gyazo.com/494fa42e3e8524a0188ee9c755811fc413 bans, Jag var blacklistad för att jag bytte server (ångrar det väldigt mkt)
Har du varit blacklistad någon gång? Ja
Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt enligt mig är nån folk ska se upp till. Dem ska hjälpa till på servern å göra allt lite lättare för staffsen här på unive.
Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag tycker att jag är lämplig som servervakt för att jag har varit det innan och vet de viktigaste sv permsen. Jag kommer ständigt hålla koll här på servern om någon begår regelbrott eller något liknande.
Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt är när dem ständigt håller koll ingame, håller ögonen öppna så inga regelbrott begås ingame. Hjälper till på servern som att tex dva en bil som blivit övergiven.
Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Det är när man använder sina perms till fel saker som att tex använda /toggleid å meta på var någon är (om dem tex gömmer sig i en buske) Sen att man ressar sig själv utan någon anledning till det bara för man ej vill förlora sina saker tex.