Accepterad Tandborste_AB | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tandborste_AB

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? Tandborste_AB#9457

Vad är ditt födelsedatum? 19 November 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed Hussain och är en flykting från irak som har bott i sverige i sen han var 9 år, han hade mycket problem både i skolan och hemma som barn. Han hade det svårt i skolan och hängde med dåliga personer som drog med honom i problem. ahmed bodde i en förort eftersom att hans familj inte hade så mycket pengar för att hans pappa var en pizzabagare och hans mamma var arbetslös. just nu är Ahmed 23 år gammal och grovt kriminell.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag önskar att bli medlem på servern för att kunna få en maximal spelupplevelse och utnyttja alla möjligheter för rollspel (RP). Genom att bli medlem kan jag enklare uppnå detta. Jag är speciellt intresserad av att vara kriminell men till en början så ska jag delta i whitelistade jobb som exempelvis Vianor, bilfirmor och polisavdelningar. Dessutom vill jag vara en del av servern för att kunna skydda mig själv. Jag är inte typen som startar bråk, men om någon skulle attackera mig måste jag självklart kunna försvara mig. Att vara med i whitelist-gruppen skulle också ge mig möjligheten att ta mitt rollspel till nya nivåer här på Unive-servern och ha roligt tillsammans med andra spelare som också engagerar sig i RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det viktigaste när man spelar är att ha roligt och uppskatta spelscenario istället för att fokusera på att vinna. Det är viktigt att inte bli arg eller frustrerad bara för att man förlorar eller blir av med ett vapen. Istället bör man sträva efter att skapa så underhållande spelupplevelser som möjligt.

Hur hittade du Unive? Jag har hört mycket om Unive i andra servrar jag RPat på och av ett flertal vänner, jag har även sett folk streama här på unive och det har ser väldigt roligt ut

Grattis vidare till muntlig intervju måste tas inom 48h annars nekad

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka