Ej implementerad Tanble | Kriminell Förslag [Complain]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lökis

Icke Medlem
Meddelanden
393
Reaction score
39
Berätta om ditt förslag Bron Till Cayo Perico.

På vilket sätt är det en förbättring? Bron till Cayo Perico ön är jätte dålig. Det skulle uppskattas med att skaffa en bredare bro. Då detta kommer utveckla rpn till 100% i min åsikt. Det är så lätt och krocka. Man vet knappt inte ens hur man ska rpa på det? Liksom det är lite konstigt. Antingen krockar du in i staketet till höger om bron och flyger upp typ 200 meter upp i luften och landar i vattnet och förlorar telefon och mycket mer. Eller så åker man in i dessa saker på mitten av bron. Och bilen börjar rycka och ingen som kan laga bilen. Och bara blir ett blockerat fordon på vägen. Så det kommer till slut bli en hög av bilar på bron. Jag gör detta förslag eftersom jag bor på ön. Jag är Vice i gänget på ön. Så eftersom jag åker runt på ön jättemycket och är där typ hela dagarna så skulle detta uppskattas.

Länkar och annat material som visar förslaget: Har bara ett förslag på en youtube video. Men det kostar https://www.youtube.com/watch?v=kAqnxEhVMoM

+rep Men det är väl inte realistiskt att köra 200? Om det är så i verkliga livet (en smal bro) så kör man max 50.

Du kanske borde inte köra så fort där om du vet att det finns en chans att du krockar man måste tänkte lite om fearp och suntförnuft för om du är medvetet att du kan krocka där kommer du värna om ditt liv att köra försiktigare samt är det suntförnuft att köra runt 200+ på en bro.
Jag kan hålla med att folk krockar där men har aldrig krockat där själv för jag kör försiktigt. Sen tycker jag inte att de ska lägga ner pengar för att folk inte kan köra rätt. Du kan antigen åka båt över fram och tillbaka det är också smidigt samt kan du importera en helikopter om du är villig att betala för det.

Jag testade att köra på bron. Jag lyckades köra 350 km/h utan att ens nudda kanterna. Det är inte meningen att man ska köra så fort. Kör man inte fort så kommer man inte krocka. Jag tror snarare att alla ni som krockar inte är så bra bakom ratten eller kör betydligt mycket snabbare än vad man ska göra.

Jag testade att köra på bron. Jag lyckades köra 350 km/h utan att ens nudda kanterna. Det är inte meningen att man ska köra så fort. Kör man inte fort så kommer man inte krocka. Jag tror snarare att alla ni som krockar inte är så bra bakom ratten eller kör betydligt mycket snabbare än vad man ska göra.
Håller med sen är det bara att åka rakt fram det är inga svängar så det är mycket lättare att köra

Sen tycker jag att man inte behöver lägga ner pengar på en bro för folk kör som galningar

Jag tänker att man kan ju ocskå råka svänga in i en vägg. Eller så har bilen jättebra handling. Det finns ju några jobbiga alternativ. Men som sagt. Detta var ju bara ett förslag

det skulle varit kul att få den större men ferry har redan besvarat denna fråga det går inte att göra bron mer bred som den redan är

Det gäller att man kanske får köra lite försiktigare över brön för att undvika risker vid körning över den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka