Nekad Tanble | Chef-jobb ansökan[ZAFE] (RealNobody)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lökis

Icke Medlem
Meddelanden
393
Reaction score
39
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Bahamas Mamas

Vad heter du IRL? Felix

Vad heter du på discord? Lökis#5509

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? snart 2 år

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla detta jobb väldigt hårt! Jag kommer ha öppet nästan varje dag. Jag kommer också vara jätteaktiv inom detta arbete. Jag kommer också utveckla detta arbete med att anställa och se till så mina anställda gör de dom ska. Ser jag någon som gör någonting helt annat kommer jag antingen ge dem en muntlig varning. eller sparka. PGA hur grovt de dom gör är. Jag kommer också utveckla jobbet med att se till så kanske man kan ha en radio och rakel osv. Jag kommer också utveckla jobbet med hur alla arbetar. Att man står vid sin position och inte flyttar runt sig. Jag kommer också utveckla jobbet för RPNS skull. Jag kommer också utveckla RPN med att vara aktiv. Då att man har öppet väldigt mycket. Och kanske att man bara gör sig redo för att öppna.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har väldigt mycket erfarenheter inom arbeten. Speciellt klubbar. Som Bahamas Mamas. Jag har också erfarenheter med hur man tar saker med kunder och anställda. Jag har också erfarenheter om hur man tar hand om sina kollegor/kunder. Jag har också mycket erfarenheter inom RP på bahamas mamas. Jag vet hur man ska bete sig väldigt bra. Jag vet också hur man kan utveckla sig. Jag har också erfarenheter inom hur alla chef och anställda menyer fungerar. Jag vet också hur man ska göra i alla olika scenarion inom rp. Jag har också erfarenheter om hur olika roller fungerar som ägare. T.ex. Dörrvakt, Säkerhetsvakt, Bartender, DJ, mm.

Hur ofta kommer du vara inne? -
Skoldagar:
Mån : 16:35 > 23:00
Tis : 13:55 > 23:00
Ons : 15:55 > 23:00
Tors : 14:55 > 23:40
Fre : 13:30 > 04:20
-
Helger:
Lör : 13:30 > 04:20
Sön : 14:25 > 01:00
-