Nekad Tanble | Chef-jobb ansökan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lökis

Icke Medlem
Meddelanden
393
Reaction score
39
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Saras bil & MC

Vad heter du IRL? Felix

Vad heter du på discord? JFuzz#0833

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 950

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef som Detta Jobbet För Jag Har Mycket Erfarenheter Och Jag Vet Mycket Om Hur Man Säljer Billar Och Motorcyklar. jag känner själv att jag är väldigt bra på att ta hand om saker och ta hand om folk och har inget problem med att prata med folk. Och jag tycker det är en allmänt rolig samt trevlig aktivitet som jag gärna hade lagt ut mycket utav min fritid på Bilar och motorcyklar älskar. Då tycker Jag Saras! är perfekt Jag tror jag skulle bli bra också för att jag spelar väldigt mycket och sköter mitt jobb.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har jobbat på marja lisas ett tag som erfaren säljare samt utbildningsansvarig, så hade då bra kontakt med alla var vice-vd och chefens högra hand och gjorde allt som behövdes och skött jobbet allmänt bra sen så blev jag krim och slutade då. så har koll på hur det fungerar som att vara chef och vet hur man behöver vara som chef och har koll på anställningsmetoder och vilka krav man borde ha på sina arbetare. jag är en social person så har lätt att prata med folk samt beskriva olika förmåner och positiva saker om jobb till exempel.

Berskiv din karaktär? Min karaktär Heter Linus Andersson. han är 22 år Han Är En trevlig samt Glad Kille Och Är Jätte Positiv, Och När Han Var 2 År Så Dog Hans Föräldrar I En Bil kracsh På Motorvägen Så Då Var Polisen Där På Plats I 2-5 Timmar För Dom Krockade Med En LastBil Så Linus Har Levigt I Barn Hem I 20 År, 20 År Senare Så Är Han En Jätte Tjänd Artist Som Bor I Ett Mansion Och Är FramgångsRik! Han Gillar Att Cykla Köra bil och hjälpa folk och gillar tillemed att sälja motorcyklar Och Bilar. Och Nu Vill Han Jobba På Saras Och Vara Artist!

Hur ofta kommer du vara inne? 6-10 timmar per dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja Sol Klart!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Japp!!

Kopia, nekad. Låser och arkiverar och vidtagna åtgärder

Tillbaka