Nekad Tanble | Chef-jobb ansökan [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lökis

Icke Medlem
Meddelanden
393
Reaction score
39
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? The Palace

Vad heter du IRL? Felix

Vad heter du på discord? Tanble#0833

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 900+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag har ägt the palace förut jag ansvarig för det mesta jag såg ensam till att det blev fest och att folk blev anställda och vet hur allt går till festar liksom ska vara bra planerat och sen kommer jag försöka göra så att det kommer mycket folk och typ dansar och dricker sen vill jag ha typ roliga senario typ något event något roligt för rp skull tyo boksnings event där alla kan va med. Och Kommer Starta Många Fästar Inom The Palace Och Se Till Så Att RP:n Är På Hög Nivå Och Be Alla Parkera Som Dom Ska, jag kommer anställa folk inte för lönen för att jag tycker att man ska jobba och hjälpa folk för lönnen jag skulle säga att man ska hjälpa folk med 110% för man ska behandla andra som man vill behandlad själv Och Ta Bra Intervjuer Som Tar Sin tid Och Inte Är Stressad Och Anställa Så Många Jag Får Och Kan, Har varit nattklubbs chef på ganska många servrar och det har nog gett mig en ganska stor bild av vad som är viktigt att ha som nattklubb. Har även byggt upp ett band med några bra staffs som är riktigt duktiga och som inte kommer att tveka på att hjälpa till om folk rdmar på en fest. Jag har ju även varit polis och det har gett mig en bra inställning till jobbiga personer som är stökiga och inte vill rpa på riktigt. jag tror att min erfarenhet gör det möjligt med stora fester och att hantera personal. Jag hade minst 5 fester i veckan och på dessa fester var det nog 50 personer,

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Som Sagt Jag Har Ägt The Palace Förut, Och Vill Va Ägaren Igen, Jag Har Mycket Erfarenheter Inom The palace Jag Kan Allt Om Alla Menyer Osv.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Linus Anderson han är 40 år och när han va 2 år så dog hans föräldrar i en bil krasch sedan har han varit på gatan sedans han var 2 år sedan när han vart äldre då fick han ett jobb och massor av pengar så han har råd och köpa hus och bil och mat. Han gillar att laga bilar cykla och bygga grejer, och lagga mat och gillar att jobba jätte mycket, sedan har han varit riktigt rik dom sista åren och är nu en miljonär, han har viljat jobba som mekonomen chef jätte länge nu och han tänkte varför inte ta en ansökan direkt, Och Min Karaktär Har Mycket Erfarenheter Inom The Palace Och Kan Han Kan Mycket Om Klubber Osv.

Hur ofta kommer du vara inne?
Mån 13:00 22:00
Tis 13:00 22:00
Ons 13:00 22:00
Tors 13:00 22:00
Fre 13:00 04:00
Lör 13:00 04:00
Sön 13:00 22:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Japp

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope

Har du läst våra Regler? Japp

Status