Nekad Tanble | Chef-jobb ansökan [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lökis

Icke Medlem
Meddelanden
393
Reaction score
39
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Felix!

Vad heter du på discord? Tanble#0833

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 900+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef som mekonom chef för jag har märkt att chefen nu är inte så aktiv och jag skulle kunna ta över den platsen för jag har varit chef som mekonom chef i många olika servrar och jag skulle kunna vara jätte aktiv som chef och anställa aktiv personer som har jätte mycket erfarenheter inom mekonomen och dom som kan mycket, och anställa aktiva och jätte bra mekonom biträdande chefar och jag vill hjälpa till i servern för jag har märkt att servern har typ inga aktiva mekonom anställda på vissa tider och alla dom tiderna kan jag vara aktiv chef och bara ta frågorna i intervjuer seriöst och ställa frågor som måste vara bra som ett svar. Och jag skulle kunna göra mycket som Mekonom chef,

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jätte mycket erfarenheter inom mekonomen som Menyer Och Hur Man Anställer Folk osv.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Linus Andersson han är 40 år och när han va 2 år så dog hans föräldrar i en bil krasch sedan har han varit på gatan sedans han var 2 år sedan när han vart äldre då fick han ett jobb och massor av pengar så han har råd och köpa hus och bil och mat. Han gillar att laga bilar cykla och bygga grejer, och lagga mat och gillar att jobba jätte mycket, sedan har han varit riktigt rik dom sista åren och är nu en miljonär, han har viljat jobba som mekonomen chef jätte länge nu och han tänkte varför inte ta en ansökan direkt, så var det med det hejdå

Hur ofta kommer du vara inne? Mån 13:00 22:00
Tis 13:00 22:00
Ons 13:00 22:00
Tors 13:00 22:00
Fre 13:00 04:00
Lör 13:00 04:00
Sön 13:00 22:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? sol klart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? Japp!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.