Nekad Tanble | Chef-jobb ansökan [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lökis

Icke Medlem
Meddelanden
393
Reaction score
39
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? räddningtjänst

Vad heter du IRL? Felix

Vad heter du på discord? Tanble#0833

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 900

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef som brandman för jag vill göra brandman bättre jag är efaren och jag vill testa att vara brandman chef det är en av mina drömmar att bli brandman chef jag har varit chef på 1 ställe förut och jag tror att jag kan ta hand om brandman och jag tror att dom behöver en som är bra och jag tycker att Ajax kommer vara bra för brandman jag kommer sköta mitt ansvar bra jag vet hur man ska göra saker när man anställer folk och jag vet vad man får och inte får göra som chef och brandman. För att jag vill göra nätverket till en tryggare stad så alla kan känna sig trygga med brandkåren i staden ja vill även bygga upp en bra kår där alla kan känna sig trygga med varandra så vi kan hjälpa alla som behöver hjälp. Jag vill även bli chef över brandman då jag gillar yrket och har varit brandmanchef i många städer och jag vill även steppa upp mig i denna kår med. Jag vill även kunna göra något så alla får chansen att bli brandman då jag vet att många som bor i staden vill bli brandman.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag Har Varit Chef Som brandman förut så jag kan kanska mycket

Berskiv din karaktär? Det Är En Kille Som Heter, Linus Andersson ,han Är En Jätte Trevlig Person Han Är 22 År Han Föddes i svergie och hans föräldrar dog i en bli krasch när han var 12 Och Sedan Har Han Samlat Pängar Hela hans liv så han har 30k + hans föräldrars pengar så det blir 230k så han bor nu i hans föräldrars hus även fast han inte fix betala som barn så va hans pappas bror en sån person så han fick det av han, sen 10 år senare så är han jätte rik runt 10 milljoner för han Har Jobbat Hårt Hela Hans Liv Och Har Jobbat 24/7 Inget Stop Seden Lämna Chefen/Vd Så Han Fick Den Platsen Av Han!!! Sedan Lämna Han Det, Så Han Är Nu Tjänd Och Rik,

Hur ofta kommer du vara inne? De Här Är Det Mästa Tider Jag Kommer vara aktiv inom Unive
Mån 13:00 22:00
Tis 13:00 22:00
Ons 13:00 22:00
Tors 13:00 22:00
Fre 13:00 04:00
Lör 13:00 04:00
Sön 13:00 22:00
Ändringar kan hända om jag sitter längre eller tidigare.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Sol Klart!!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope!

Har du läst våra Regler? Japp!!! Har Stulit Tiderna Från En Gammal Ansökan jag gjorde till ett annan grej, Men Jag Skrev Dom Förut Så Det Är Chill!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka