Nekad Tanble | Chef-jobb ansökan [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lökis

Icke Medlem
Meddelanden
393
Reaction score
39
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? räddningtjänst

Vad heter du IRL? Felix

Vad heter du på discord? Tanble#0833

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 900

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef som räddningstjänsten för jag skulle kunna göra ett fantastiskt jobb som räddningstjänsten. Jag har vart räddningstjänsten förut och är jätte bra som det, jag tycket att jag skulle göra ett fantastiskt jobb för jag kan mycket om att släcka bränder och hjälpa folk och allting med F6 menyn jag har också lite erfarenheter inom räddningstjänsten :fire: jag har gjort jätte många glada för jobbet jag gör inom räddningstjänsten och jag har varit chef som räddningstjänsten på många andra servar, jag gillar att släcka bränder och hjälpa till Erfarenheter.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har lite erfarenheter inom räddningstjänsten för jag har varit det förut och kan ganska mycket inom räddningstjänsten. JAg kan mycket inom F6 menyn och F3. Menyn jag kan lära mig mer om jag får jobbet och jag har jobbat som chef på räddningstjänsten förut och anställt folk jätte bra datt alla vet vad som gör jag tar dom på tour och visar runt Dom satt dom vet

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Linus Andersson han är 22 år och när han va 2 år då dog hans föräldrar i en bil krasch :boom: och dom dog och sedan har han får mat av samma människa varje dag 20 år sedan så skaffa han ett jobb så han kan bygga sitt hus då han då får tak över huvudet och han vart sparkad från hans jobb så han söker nu ett nytt han är en jätte trevlig kille och kan mycket om cyklar billar och han gillar att cykla,köra bil, släcka bränder,hjälpa folk,alltid håla allting på plats,sova,jobba,hugga träd,bygga grejer,och skriva, men hans personliga favorit är att släcka bränder och hjälpa folk Och Han Gillar Att Hänga Med Många Olika Folk,

Hur ofta kommer du vara inne? Mån 13:00 22:00
Tis 13:00 22:00
Ons 13:00 22:00
Tors 13:00 22:00
Fre 13:00 04:00
Lör 13:00 04:00
Sön 13:00 22:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Japp!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka