Nekad Tanble | Chef-jobb ansökan [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lökis

Icke Medlem
Meddelanden
393
Reaction score
39
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Felix

Vad heter du på discord? Tanble#0833

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 900

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag har jobbat som meko i nästan över en månad och jag tycker att alla chef som vi har haft har sagt upp sig. Jag kan allting om jobbet och jag kommer vara en chef som inte säger upp sig efter 5 dagar (gamla chefen gjorde så). Många som jag har mött, till och med min gamla gamla chef, tycker att jag ska bli chef. Jag är aktiv och spelar mycket. Jag jobbar rätt bra och kan hantera stress. Jag vill förbättra mekonomen till det bästa den kan vara. Jag kommer sparka personer som är inaktiva och anställa nya personer som faktiskt jobbar. Jag vill bli chef för att göra mekonomen den bästa bilverkstaden! Och Tror Att Jag Kan Göra Ett Mycket Bra Jobb Och Interviewa Så Många Jag Kan Pär Dag, Och Se Till Satt alla mekonom aställda gör deras jobb, Och När Någon vill Ta Interview Komma Jag Försöka Ta Den Direkt,

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag Har Jobbat Som Mekonom Förut Och alla Vart Glada För Jobbet Jag Gjorde Och Tror Att Jag kan Göra Om Det, Jag Har Gjort Mycket Jobb Och Kan Mycket om F6 Menyn Osv. Jag kan allting om jobbet och vet hur allt fungerar. Jag kan våra regler och allt som behövs.

Berskiv din karaktär? Min karaktär Heter Linus Andersson han Är En Jätte Trevlig Kille, Han Gillar Att.... Cykla,lagga billar, Hjälpa Folk,Prata,ta Det Lungt, Kolla Tv, osv, Han är En Menniska som alltid hjälper till folk i varje situation Och Han Har Mycket Erfrenheter inom Mekonomen. Har har Varit Chef På Mycket Olika Jobb Som.... Mekonomen,Falck,lasses.MC, Och Mycket Mer, Han kan Mycket Om Bilar, Och Hans Föräldrar Lämna Han När Han Va 5 ÅR Så Han Har Levigt skälv Hela Sit liv och när han föddes så dog han nästan av en polis hund för när dom lämnade BB Så Var Det En Polis Stopp För Någon hadde tagit Droger Så Dom Hitta han och hadde polis hund med och hunden började springa mot mamman som bärde barnet och sen tappa hon den och hunden Gav Hunden Skav Sår Och Det Var Jätta Farligt Men Sedan skött dom hunden, Så han Han Inte Bli Bitad För Polis Kunde Inte Göra Något, Men Sen När Han Hadde Bot På Gattan I 3 År Så va han 8 år och sedan va det någon som kom och adopterade honom Han Var Jätte Glad För Att Det Änkligen Hände Han! Så Fick Han Ett Bra Start På Sit Liv men 12 år senare så va han 20 år Så Han Flytade Hemifrån Och Nu Har Nya Föräldrar, Och Börja jobba och tjäna mycket Pengar Att Börja Sitt Liv På Ett Bra Slut!

Hur ofta kommer du vara inne?
Mån 14:00 = 22:00
Tis 14:00 = 22:00
ons 14:00 = 22:00
tor 14:00 = 22:00
Fre 14:00 = 04:00
Lör 14:00 = 04:00
sön 12:00 = 22:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja Såklart!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej,

Har du läst våra Regler? Japp!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka