Nekad Tanble | Ban överklagan [Sligge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lökis

Icke Medlem
Meddelanden
393
Reaction score
39
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198999802210/

Ditt Hex-ID: 11000013df61162 (Hex)

Vad är din discord tagg? Lökis#5509

Vem var det som bannade dig? Zaini

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? https://cdn.discordapp.com/attachments/469798592593395722/997692225045671956/unknown.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror de bannade mig då jag körde som en galning + jag frågade en kille ifall han behövde en putt. Då hans bil låg på taket. Och jag puttade den. Och sedan så glömde jag och rpa på skador. Sen vart det en ban.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt och chilla med en vän. Och sen såg vi en kille som låg på taket. Sen så fråga vi ifall han behövde hjälp. Och då sa han ja. Vi körde in i bilen i runt 50. Och rpade inte på skadorna. Och kommer alltid tänka till på reglerna "Suntför nuft" Och "Powergaming". Kommer också se till så jag vet detta till nästa gång. Och kommer också ringa T.ex. Mekonomen eller Falck om någon skulle ligga up och ner, (På taket)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker det var mitt fel. Då jag frågade en kille ifall han behövde en putt då han låg upp och ner. Och sedan glömde jag och rpa på skadorna.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att kanske tänka till innan. Och verkligen veta vad jag kommer göra fel osv. Och alltid tänka på hur man spelar

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att alltid tänka på hur man roleplayar. Och alltid tänka på reglerna. 24/7

Har du läst våra regler? Yes

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka