Inaktuell Tanble | Ansökan till Trainee

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lökis

Icke Medlem
Meddelanden
393
Reaction score
39
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad heter du på discord? Smokee#5509

Ange ditt födelsedatum 27 May 2008

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Måndag: 15:25 <> 23:00
Tisdag: 14:25 <> 23:00
Onsdag: 13:30 <> 23:00
Torsdag: 14:30 <> 23:00
Fredag: 13:20 <> 05:00
Lördag 10:00 <> 06:00
Söndag: 08:00 <> 00:00

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Jag vill hjälpa till servern till dess bättre samt att om jag skulle ha blivit staff så skulle jag fokusera på att ta emot /reports eller /help pga av att det är många staffs som ser dom men bara inte tar emot dom. Jag vill även delta med att åka runt i noclip då jag har tid och få bort så många lallare som möjligt. Hittils har staffs gjort ett bra jobb med att få bort dom men det finns alltid någonting man missar. Samt ska jag sitta i support rummen och ta in folk som behöver hjälp. Att studera alla regler är jättebra för att om någon kommer in och frågar någonting så ska inte jag sitta som ett frågetecken och inte veta vad jag ska svara. Liksom jag är support av en anledning men om man skulle få svårigheter är de ba att fråga en annan support om hjälp eller högre människor.

Som Staff är jag är opartisk person som kan se saker från olika perspektiv så att det inte blir ett felaktigt beslut som sedan kan relatera till dåligt omdöme och vidare som kanske till och med kan leda till dåliga åsikter kring servern och dess. Staff team. Därför så hade jag varit den som kollar scenariot ifrån olika perspektiv så att det går rätt till och sedan besluta mig efter jag sett allt som hänt. Sedan så vill jag att servens ryckte och dess. RP nivå ska höjas genom att folks om hoppas support som räven jag gör kan få saker och ting förklarat på rätt sätt. Ibland så finns det saker som man kan vara osäker på vilken kanske kan leda till bane eller annat då man inte vetat vad man gör.

Istället så ser jag support som en kanal för hjälp och frågar kring olika saker. Men ibland så åstadkommer det frågar som vi i Staff team inte kan svara på vilket gör hjälpsamt och glädjerikt skickar vidare till en mod eller högre som kanske har svar på deras frågor. Så kort och smått så kan jag summera denna text med att avsluta det med att säga att jag kommer åstadkomma med saker som kommer framföra och förbättra servens "framsida" och få den att växa i Sveriges Community. Det finns många anledningar till varför jag vill ansöka till trainee, jag känner och tycker att trainee är som en lärdom och att ju mer man lär sig inom det desto bättre kommer man kunna hantera olika situationer och man jobbar oftast under stress vilket jag gillar eftersom jag vill att saker ska hända, jag vill vara med att medverka till att servern fortsätter att vara lika bra i framtiden och till och med bli bättre och utvecklas på flera olika sätt, jag vill prata med folk och känna att efter ett till exempel ärende ska alla ha en bra dag och på detta sättet kommer jag känna att jag har hjälpt något vilket är stort för mig eftersom jag gillar att göra folk glad, det gläder mig att höra andra är glada för på det sättet passar det mig, det kommer göra så att jag kommer vilja fortsätta göra mitt jobb och jag kommer att kämpa tills den dagen jag känner att jag har verkligen lyckats med detta. Det kommer såklart komma tuffa dagar, kämpiga samt tröttsamma men det är bara att sätta mål efter mål, klara av dessa mål för att personligen utvecklas.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag skulle försöka göra staff-teamet effektivare samt försöka höja rpn på folk / ta bort lallare som kan förstöra rpn oftast.
Först skulle jag vara aktiv i discorden ta support, hjälpa folk i chattarna , läsa banöverklagan på min andra skärm.
Samtidigt skulle jag minska min rp tid och satsa på att vara så effectivt inom ingame support /report ärenden.
Det jag kommer fokusera på är att förbättra servern och hjälpa folk som behöver hjälp. Det är vad jag kommer göra. Och jag kommer vara extremt trevlig och jag tycker att en person som ska ha hjälp ska max sitta i support i 30-60 sec sen få hjälp och det ska jag lösa. har sätt att ni har mycket staffs så denna kanske inte är någon ide att skriva men det är värt att skriva en. och om jag blir staff ska jag föröska att få alla spelare att om dom hoppar support ska jag finnas där för dom och hjälpa dom om dom behöver hjälp. och kan alla regler inom staff.

Hur länge har du spelat på Unive? Snart 1 år eller kanske 1 år nu.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, jag har många erfarenheter sedan tidigare, som sagt var jag support, men jag kände att medlemskap ansvarig var på den tiden för tufft då det mest kändes som att många inte ville samarbeta och jobba som ett team, jag kände redan då att jag ville avgå eftersom det var samma veva efter varje dag gick. Under de dagarna jag var support som inte var så länge lärde jag mig enormt mycket, det är så roligt eftersom man kan prata med andra supports som det hette då, man kände att man var med och hjälpte servern och då kände man en lugn lättnad efter en dag med hårt arbete. Jag kunde såklart inte så mycket de första dagarna men så fort man frågade andra supports (trainee) så förklarade de bra och man lärde sig snabbt eftersom det var som repetition. Så fort man lärde sig något så om någon annan ny som precis hade blivit support så förklarade man det man själv hade blivit lärd och då fastande det till slut efter att man repeterade det mycket. Just därför tycker jag att det är roligt att vara trainee, det är kul omgivning som man kan få in mycket viktigt av.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /toggleid man kan se id på spelare
/togglename man ser namnet spelarens namn
/noclip man går i noclip då man åker runt onsyligt och tittar så alla sköter sig
/tpm man teleporterar till sin marker på kartan
/freeze (ID) man fryser nån person så dem ej kan röra sig
/dv man dvar en bil om det är för hög radie så kan man råka dva fel bil och det förstör rpn
/bring (ID) man tpar nån till dig
/kick (ID) man kickar någon
/who (ID) man ser vilka roller de har
/sqlban (ID) (längd) (anledning) man bannar någon
/sqlbanoffline (hexid) man bannar någon som inte är inne på servern
/revive (ID) du revvar någon men man ska inte göra det om man har dött på ett verkligt sätt.
/goto (ID) man tpar sig till någon
/setjob (ID) (jobb) du ger någon jobbet ingame
/spec man sen väljer man vem man vill specca. det är ett effektiv sätt eftersom om dem använder toggleid så kan dem inte se dig
/m (ID) du skriver någon privat
/sqlunban (hex-ID) du unbannar en person om dem blev felaktig bannad
/skin (ID) du ger ngn skinmenu bara om dem är i klädaffär så det inte förstör rpn
/ooc man skriver i ooc chatten så alla ser
/car (fordonsnamn) man brukar oftast bara ge det till någon polis som blivit av med bilen elr om polisen har övning på militär basen.
/sqlsearch (hexid) man kollar upp någon det dem har gjort så dem blir bannad för det
/sc man skriver i en chatt där bara trainers och högre kan se.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jo om jag blir godkänd jag är inte den bästa på och ta muntligt men jag svarar på frågorna.

Vad hete dig gammla konto
Podu det gick med 2020 men jag har spelat innan jag gjorde konto på forumet men jag körde typ ett länge tag på multistaden innan dom byte namn

Tillbaka