Nekad Tanble | Ansökan till Servervakt [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lökis

Icke Medlem
Meddelanden
393
Reaction score
39
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad heter du på discord? Lökis#5509

Ange ditt födelsedatum 27 May 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? -
Skoldagar:
Mån : 16:35 > 23:00
Tis : 13:55 > 23:00
Ons : 15:55 > 23:00
Tors : 14:55 > 23:40
Fre : 13:30 > 04:20
-
Helger:
Lör : 13:30 > 04:20
Sön : 14:25 > 01:00
-
Lov:

Alla dagar 13:30 > 04:20
-

Hur länge har du varit medlem på Unive? Runt 2-3 månader. Men har spelat på servern i +2 år.

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/469798592593395722/1006383595297968168/unknown.png

Har du varit blacklistad någon gång? No

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt till mig är. Att man ska kunna ta större ansvar en än vanlig spelare skulle ha. Man har mer krafter. Man ser mer över servern om man säger så.
En servervakt till mig är. En som behöver vara lite mer stressful. Och att man tål mycket stress.
En servervakt kan också vara någon som hjälper servern att utveckla mot lallare, Regel bryttare i allmänt. Också att man utvecklar servern med att dv:a fordon som bara står och skadar servern om man säger så (Gör så servern laggar mer).

Jag tycker också en servervakt ska kunna ta större ansvar i att hjälpa folk. När det gäller typ som om någon annan servervakt behöver hjälp med t.ex. Något kommando. mm.
Man ska också ta ansvar över hjälpa allmäna personer. Kanske om dom behöver hjälp i "lokal ooc" Typ ställer hur man blir medlem. mm.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag tycker jag är lämplig att bli sv. Då jag har bra kundskap som sv/staff.
Jag kan typ alla nödvändiga kommando inom rp som sv/staff.
Jag kan vara jätte seriös med mina val jag gör som sv (Kommandon osv. Och beslut ban/kick osv.
Jag har också varit tidigare staff på denna server. Då jag var det ett tag så jag kan tillräckligt staff nödvändigt/sv nödvändigt arbete kundskap.
Jag har jättemycket erfarenheter som SV då jag har varit det fler talls gånger.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra definering som sv.
Man ska kunna ta bra och utvecklande beslut.
Man ska kunna sitt jobb.
Man ska kunna de nödvändiga kommandon. Och vad man använder dem till,
Man ska också kunna hur man gör sitt arbete. Och hur man utför arbetet.
Man är aktiv. Och aktiv på populära ställen (Drog, Piren, Trygghansa osv,) För att försöka utveckla servern mot lallare / Regel bryttare.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Man ska inte reviva om man dör i scenario eller något annat. (Bara typ bugger. mm)
Man ska inte banna folk utan anledning.
Man ska inte Kicka folk utan anledning.
Man ska inte använda /toggleid som en fördel. (I Scenarion osv)
Man ska inte använda rollen för "makt"
Man ska tänka till innan ban/kick.
Om jag ser någon i en bil som jag vill test köra. Då kan jag inte bara Kicka/Banna. För att jag vill köra bilen. Det blir ju självklart Abuse.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka