Accepterad Tamiso_T | Ansökan till Servervakt [Crizixt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tamiso_T

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tom

Vad heter du på discord? T1SMO#9227

Ange ditt födelsedatum 18 Maj 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv varenda dag i veckan, förutom ifall jag kanske är bortrest. Jag ska vara så aktiv som möjligt, och vill sköta ett bra jobb som servervakt.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har vart medlem sedan 14 januari 2023

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Bilden fungerar inte, men när jag skriver /bantotal ingame, så står det 0 gånger.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har uppgift till att se till så att alla följer reglerna, så ifall man kanske ser någon på torget som kör på personer så bannar man den för VDM till exempel.
Det finns många andra regler som man behöver följa, och därför vill jag gärna bli Sv, eftersom jag tycker det känns kul ifall jag skulle ha ett "extrajobb" på servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli det för att det skulle kännas kul att ha ett extrajobb här på servern, jag tycker det känns kul att se till så att alla följer reglerna. En till grej är att ifall jag skulle dö av en bugg, eller bara spawnas död så skulle jag behöva ressa istället för att vänta på help i en timme typ.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är t.ex. ifall man känner en polis ig och IRL, och så gör man ett rån , och då så bestämmer sig den här kompisen att inte arrestera den killen/tjejen som var med i en del av rånet. Ifall man jobbar på t.ex. securitas så springer man runt på piren och skjuter alla man ser med en tazer.
Ett exempel på abuse är att du ska ta en enkel väg ned från ett tak, då hoppar du ner från taket och ressar dig själv.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka