Nekad tamar120613 | Medlem ansökning [Zatra]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tamar120613

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? loke

Vad är ditt discord namn? .tjenaaaaaa

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2011

Berätta om din karaktär. Mitt karaktär heter Emil. Han bodde I göteborg som ett barn. med bara en mamma. lokes mamma tjänade precis så mycket pengar så att de klarade sig. I grundskolan så gick det väldigt dåligt för loke, det berodde mest på att hans vänner alltid gjorde dumma saker som att t.ex skolka och han ville vara som dem. I grundskolan så fick loke ofta vara på samtal med lärare och sin mamma för att han var elak mot elever och lärare, men han hade också förfärliga betyg. Tillslut så klarade Emil 9an med bara E:n och började gymnasiet där han fick motivation att få upp betygen så att han kunde skaffa ett bra jobb. loke fick tillslut upp sina betyg och fick ett jobb på autoexperten och flyttade till staden unive. Emil hade nu mycket pengar och kunde göra vad han ville. På fritiden så gillar loke att simma och han är alltid laglig. loke dröm är att en dag bli ett sim proffs. loke är en ganska blyg person, men om någon är dum mot han så kan han bli aggressiv. loke respekterar också de fattiga för att han hade varit det en gång i tiden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med hög och social roleplay nivå, samt kommer jag skapa roliga scenarion för båda partnerna så båda har roligt, samt hade Martin bli kriminell och gå med i nåt gäng. Jag har mycket erfarenheter inom rp jag har snart roleplay i 1,5 år har spelat på jätte många servers och jag kan alla grundregler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartners vinst i ett scenario innebär att du som spelare eller rollspelare aktivt agerar för att ska en intressant och utmanande situation för motståndaren eller en annan spelare. Istället för att enbart fokusera på din egen karaktärs framgång och seger, väljer du att göra ditt bästa för att ge motpartnen en meningsfull och givande spelupplevelse genom att låta dem vinna eller uppnå sina mål.

Hur hittade du Unive? jag hittade Unive på youtube men även på fivem har jag sett servern i fivem och på tiktok,twitch tex cosmo och andra

Vidare till muntlig intervju du har 24 timmar på dig att ta den, Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka