Nekad tamar120613 | Medlem ansökning [Deckz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tamar120613

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? loke

Vad är ditt discord namn? .tjenaaaaaa

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter loke eriksson han kommer från finland och flyttade hit från finland för 1 årsedan. han har en bror som han är med ibland. sen så har han precis kommit in i ett mini gäng med 12 personer i som han är boss i. så han är upptagen väldigt mycket. loke gillar mycket bilar men mes gäng livet. han har drömt om att hålla i en ak47 och var störst i hela stan. han är inte en grabb man leker med. han kan göra dumma saker ibland. han har sutit inne också. han är 20 år så ung är han. han känner väldigt många i stan och felra gäng. han gillar och vara kriminell. dra från polisen råna afärrer. det är allt om han.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mitt mål är att köra seriöst roleplay, jag skulle vilja bli kriminell för jag tycker det verkar kul att vara på fivem men det är inget jag kommer stressa till att bli så under tiden så vill jag just nu bara bli medborgare så jag kan göra lite fler saker och ta spelet seriösare. Men jag antar det jag kan bidra med är seriös rp typ.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Tex jag och 3 till är i en skott lossning mot ett fler antal poliser poliserna skjuter tex ner alla förutom mig istället för att fortsätta skjuta mot dem lägger jag ner vapnet och håller upp händerna då man inte ska spela för att vinna ett scenario hela tiden utan istället låta scenariot sluta som det hade slutat irl så kort fattat är det att inte spela för att vinna utan att låta dem man spelar mot i ett scenario för att om man tex är krim och dödar alla sina motståndare är det inte kul att rpa inom krim längre då man måste ha någon att rpa mot annars är det inte kul.

Hur hittade du Unive? jag hittade Unive på youtube men även på fivem har jag sett servern i fivem och på tiktok,twitch tex cosmo och andra

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka