Accepterad tamar120613 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tamar120613

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199507417789/

Ditt Hex-ID: 11000015c37aabd

Vad är din discord tagg? .tjenaaaaaa

Vem var det som bannade dig? forsgren32

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-11-08 192302.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att dom ansåg att jag stream sniepea och nu anser jag att jag ej skulle göra det för att bara för jag gjorde det så har jag ej spelat på unive i 6månader snart 7

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. a det var så här jag titta på troxy och sen skulle jag åke runt polis stationer för att se om han var där som han var o sen när dom skulle till paletos polis station o se han så var det massa piket där o andra personer o sen så sa dom att jag ej få va där o då så fattade jag att jag ej fick va där o sånt o då så fråga jag en av dom om jag kan dricka vatten o äta mat så att jag ej dör i framtiden men då så sa dom först ja o sen nej o dom sa att jag skulle avlägnsa o då när jag skulle göra det o ringa min kompis för att hämta upp mig för att min bil var sönder så blev jag bannad. och jag förstår vrf dom bannade mig andledningen att dom banna mig va fail rp och stream snipeaning

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. a det var så här jag titta på troxy och sen skulle jag åke runt polis stationer för att se om han var där som han var o sen när dom skulle till paletos polis station o se han så var det massa piket där o andra personer o sen så sa dom att jag ej få va där o då så fattade jag att jag ej fick va där o sånt o då så fråga jag en av dom om jag kan dricka vatten o äta mat så att jag ej dör i framtiden men då så sa dom först ja o sen nej o dom sa att jag skulle avlägnsa o då när jag skulle göra det o ringa min kompis för att hämta upp mig för att min bil var sönder så blev jag bannad. och jag förstår vrf dom bannade mig andledningen att dom banna mig va fail rp och stream snipeaning

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja det var så här en gång så gjorde jag en ny karaktär o en person på piren slog mig så jag slog tbx o då blev jag bannad för 24 timmar o sedan det så har jag lärt mig att aldrig slå nån till och med om dom slår mig så det är såhär det kommer ej hjälpa o slå tillbacks för att då blir man själv bannad eller värre

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde ha gjort annorlunda av att ej stream sniepe eller vara inkompetent

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man ska aldrig stream sniepea och jag menar allvarligt aldrig stream sniepea annars kan det bli stora konsekvenser som man ej vill ska hända.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår det och respekterar det.

@Moezz

-𝑀𝑒𝒹 𝓋ä𝓃𝓁𝒾𝑔𝒶 𝒽ä𝓁𝓈𝓃𝒾𝓃𝑔𝒶𝓇-

-𝟣𝒥𝒶𝒷𝒷𝒶 - 𝐻𝑒𝓁𝓅𝑒𝓇-
-𝒰𝓃𝒾𝓋𝑒 𝑅𝑜𝓁𝑒𝓅𝓁𝒶𝓎-

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka