Accepterad Tamamis | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tamamis

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? Tamam#0001

Vad är ditt födelsedatum? 10 April 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lill Al Fadji. Han kommer från Libanon men har nu kommit med planet till Sverige på Unives flygplats. Han är en kille på 20 År i Sverige men 18 i hemlandet. Han är just nu 187cm lång och har gymmet i hemlandet. Nu när han kommit till en stad vid namn Unive så har han inga pengar, ingenstans att gå, inget att äta och ingen att vara med. När han var liten så dog hans mamma och då hade redan pappa börjat med droger och alkohol. Han levde med 7 syskon i Libanon i ett litet hus med en pappa som var väldigt våldsam och påverkade hela Fadjis framtid. Men nu när han är i staden har han inte bestämt sig för hur han ska gå i livet. Ett val han har är gatan med vapen, droger, pengar och feta guzzar (tjejer) . Det andra valet är att leva som en miljonär o skapa sina egna företag och restauranger för att bli miljoner. Mer av Lill Al Fadjis liv får ni se framöver...

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag samt Lill Al Fadji kan bidra till servern med är en bra social rp nivå, många feta scenarion framöver, jag kan gö det roligt för polisen så de har något att göra, men kan även kanske bidra med att vara polis eller kanske jobba någon annanstans framöver. Men det har inte Lill Al Fadji bestämt sig för en, men vi får se. Jag kan höja rp nivån och få in fler spelare in på servern som vill spela med mig då jag är väldigt älskad av nära och kära!... Kan kanske även streama på servern om de känns rätt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska tänka på att det inte bara är jag som behöver vinna alla scenarion för att de ska bli bra och roliga rp så kan man låta motpartner vinna scenariot för jämnställdhet.

Hur hittade du Unive? Ja jo det är Sveriges största server och har kört här förr men förlorade mina roller då jag blev felaktigt bannad på discorden men nu tar vi nya tag och hoppas på de bästa.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka