Accepterad Tam3r | Medlem ansökning (tjo0mannen)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1palmen

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? tamar

Vad är ditt discord namn? 7967548827287632677289362

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juni 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: stefan alberto 27 år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? lugn, lojal, trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär växte upp i en ganska lugn miljö men hade inte alltid så mycket pengar. Han försökte alltid hålla sig borta från bråk och ville bara leva ett vanligt liv. Han kom till staden för att bygga upp något bättre för sig själv. Hans mål är att få ett stabilt jobb och kunna hjälpa andra. Han vill lära känna nya människor och skapa ett liv där han kan känna sig trygg. I framtiden vill han kanske jobba inom något viktigt som polis eller ambulans så att han kan hjälpa folk på ett bra sätt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med lugnt och seriöst RP där jag alltid försöker spela på ett sätt som gör att alla har roligt. Jag lyssnar på andra och jag stressar inte igenom scenarion. Jag försöker alltid spela efter reglerna så att allt känns mer på riktigt. Jag kan också skapa bra stämning och hjälpa andra spelare om de behöver något. Mitt mål är att vara en person som gör rpn här på unive bättre och inte sämre.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska försöka vinna själv. på unive handlar det om att skapa en bra historia för alla som är med. Om någon annan ska få en bra scen så låter man det hända även om man själv förlorar något. Det gör rpn mer rättvist och mer roligt för båda sidor. Man ska tänka mer på upplevelsen än på att vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? En gång så gjorde jag en ny karaktär och en person på piren slog mig så jag slog tbx o då blev jag bannad för 24 timmar o sedan det så har jag lärt mig att aldrig slå nån till och med om dom slår mig så det är såhär det kommer ej hjälpa o slå tillbaka för att då blir man själv bannad eller värre

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man ska inte vdma folk alltså inte köra på folk med flit eller använda sitt fordon som ett vapen. Man ska alltid ha ett rimligt skäl till allt man gör. Man ska spela seriöst och inte förstöra för andra. Man ska lyssna på alla staffs och respektera alla spelare.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ne

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka