Accepterad Talmannen/Bro panda | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Talmannen

Icke Medlem
Meddelanden
110
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199015504541/

Ditt Hex-ID: steam:11000013ee5aa9d

Vad är din discord tagg? Talmannen#5741

Vem var det som bannade dig? Vo11ce

Hur lång tid var din ban? Permaban

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-26 190815.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? På grund av streamsnipe och att det är fult att göra plus metagaiming. Ifall jag skulle vara som satff skulle jag också banna folk som man vet streamsnipear ifall jag visste till 100% vad som hänt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Inann jag blev bannad så skulle jag och min vänn göra person rån etfersom det är roliga scenarion ibland och kan vara ett roligt rollspelande. Tyvärr då så lyckas vi träffa en streamer av 400 personer, det var verkligen inte meningen att träffa en streamer och råna han men jag hade absolut ingen aning om vem eller var han befann sig. Jag har sätt han på tiktok och själv tycker jag han är kung och skulle inte göra något för att förstöra hans upplevelse. Så person rånet som skulle bli ett roligt scenario visa sig bli ett helvete och inleda till permaban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag har läst reglerna och jag vet att streamsnipe eller metagaiming är högst otillåtet och skulle absolut aldrig använda det för unive är en såpass bra server att jag aldrig skulle riskera det. Jag kan fatta hur det var från erat perspektiv som staffs och fatta att ni kan tycka att vi streamsnipea men jag lovar på hedersord och samvete att jag aldrig skulle riskera något för permaban när jag lagt ner pengar. Jag hade ingen aning om att streamern spelade unive och vem han var utan person rånet var ett vanligt person rån. Jag skulle säga att bannen både var rätt och fel då från erat håll ser ut som en klar streamsnipe men från vårat perspektiv ett person rån.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad innan då jag vill ha ett sånt högt rollspelande som möjligt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? När allt detta hände gick det fort, jag och min kompis skulle somsagt göra person rån. Vi ser en ensam person i en DHL buss i en liten gata i groovestreet och vi tänker att han blir offret. Vi tar han och åker till ett garash då en riktig streamsniper teleporterar sig till oss och börjaar skjuta och skrika blatte ligan hälsar. Vi personligen fattade 0 vad som hände och vem vi hade tagit tills då ni i teamet tar bort våra roller och ger oss perma ban och får anledningen streamsnipe och vi tänker på vad vi har gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att aldrig utmana ödet med metagaiming och streamsnipe för att då ryker man direkt.
Jag lovar på allt att jag aldrig kommer streamsnipea och aldrig har gjort det. Allting jag ber om med detta är en till chans och att jag kan vara inne på servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka