Inaktuell Talmannen/Bro panda | Ansökan till Staff [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Talmannen

Icke Medlem
Meddelanden
110
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Ditt discordnamn: Talmannen#5741

Ange ditt födelsedatum 2 September 2009

Varför ska just du bli staff? Varför jag ska bli staff är för att nästan hela min uppväxt och barndom hitils har jag drömt om att få göra skillnad och vara med att driva något och att få något att utvecklas. Jag tänker att som staff på unive så är jag inte bara staff på unive utan även jag gör något som jag brinner för och vill utveckla. JAG Vill bli staff för jag vill se och vara med och påverka communityn och servern så att den går framåt och att alla har kul. Ifall jag får chans som staff så uppfyller jag ett av mina mål och kan sätta fart och motivation till mig själv att inget kan stoppa mig och att det är en bra början på en resa som jag vill ska hjälpa mig med både mitt uppförande och hur man ska vara med folk att alltid ha tålamod och se det bästa. JAg vill sätta en prövning på mig själv och se hur jag skulle agera, jag vet att det skulle gå bra för att jag är driftig i mitt arbete.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag 07-08 sen 15:30-18:00 sen 20:00-22:00
Tisdag 07-08 sen 14:30-18:00 sen 20:00-22:00
Onsdag: 07-08 sen 14:00 till 22:00.
Torsdag: 07-08 sen 18:00 till 22:00
Fredag: 07-09 sen 15:00 till 02:00
Lördag Hela dagen om inte ändringnner. Plus gym.
Söndag Hela dagen ifall jag ej går ut med vänner eller gymmar.

Såhär ser det ut nästan varje vecka ifall inte något annat kommer i vägen.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive kanske 2 månader nu i sträck nästan varje dag. Jag har spelat på Unive lite i 2022 eller 2021 men då tog jag mig aldrig så långt som nu.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Vet ej ifall man kan kalla det erfarenheter som staff på unive men jag har varit som en staff på läger och annat och gillar att få folk att ha kul och trivas i en community.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Donation då jag inte är rätt person för att ha koll på siffror och andra folks pengar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka