Accepterad Talmannen | Beslut Överklagan [Valentino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Talmannen

Icke Medlem
Meddelanden
110
Reaction score
6
Ditt discord namn: Talmannen

Ditt Hex-ID: steam:11000013ee5aa9d

Vad för typ av beslut gäller det? En bann och indragna roller

Vem/vilka tog beslutet? Valentino

Varför tror du själv att beslutet togs?Jag tror han valde att ta beslut pågrund av min såkallade "combat "logg". Jag dog i en skottlossning och låg sedan död i bilen i ungefär 15 minuter. Efter 15 minuter börjar min mamma ropa att hon behöver hjälp vilket lämnar mig i en svår situation. Jag valde att quita och stänga av datorn då inget visste vart jag var eller vart jag låg. Tänkte även rpa på 12ning. Men jag fattar att man kan ta de som combat logg.

Hur är beslutet felaktigt? Från mitt perspektiv känns det som att om jag ligger där död i 15 minuter utan att någon vet att jag är där eller gör scenario med mig. Jag tog då beslutet att quita och stänga av datorn så att inga onödiga resurser skulle användas. Jag tycker att man borde få hjälpa sin mamma i detta fall och stänga av datorn. Jag kommer förstå i framtiden att det inte är tillåtet men jag trodde man fick göra det. Tänkte även klicka E men eftersom allting var så stressigt me mamma i högra örat så stängde jag bara av o sprang ner.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://cdn.discordapp.com/attachme...00d29ffcd791f1e1abed651fe27230fa075e66f7bd15&

Senast ändrad:
Låser tills @Valentino1 väljer att svara. Detta för att undvika spam och +/- reps i tråden.

Önskan om att låsa upp tråden för att redigera inlägg? kontakta mig i pm.

Efter fått snacka med dig & höra din historia har jag bestämmt mig för att ta bort din clogg ifrån bannen, däremot kommer din powergaming ban kvarstå vilket som innebär att du kommer få dina roller tillbaks, men däremot får du göra en överklagan! : )

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka