Nekad Talmannen | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Talmannen

Icke Medlem
Meddelanden
110
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Ditt discordnamn: Talmannen

Ange ditt födelsedatum 6 Februari 2008

Varför ska just du bli staff? Varför jag ska bli staff är för att nästan hela min uppväxt och barndom hitils har jag drömt om att få göra skillnad och vara med att driva något och att få något att utvecklas. Jag tänker att som staff på unive så är jag inte bara staff på unive utan även jag gör något som jag brinner för och vill utveckla. JAG Vill bli staff för jag vill se och vara med och påverka communityn och servern så att den går framåt och att alla har kul. Ifall jag får chans som staff så uppfyller jag ett av mina mål och kan sätta fart och motivation till mig själv att inget kan stoppa mig och att det är en bra början på en resa som jag vill ska hjälpa mig med både mitt uppförande och hur man ska vara med folk att alltid ha tålamod och se det bästa. JAg vill sätta en prövning på mig själv och se hur jag skulle agera, jag vet att det skulle gå bra för att jag är driftig i mitt arbete. Jag vet även att det går att göra förbättringar inom RP.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Unive har både sina bra och dåliga stunder som med allt annat i livet. Det förekommer ibland under scenarion då RPare lägger undan sunt förnuft och börjar RPa med grov powergaiming. Detta tycker jag är ett vanligt förekommande problem. Aktiviteten hos firmor bör höjas.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer föregå med ett gott exempel på hur RP ska se ut, jag kommer finnas där när spelare gör ett regelbrott redo att förklara och markera att det inte är ett okej beteende. Tillsammans med ett stabilt staff team anser jag att detta är en hållbar lösning, tycker inte man behöver komplicera det så mycket mer. HUVUDSAKEN är att HA KOLL PÅ servern och faktiskt märka när regelbrott i scenarion sker. Att vara tydlig och markera att det är vi som är staffs det är vi som bestämmer.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Tala med god ton och ett väl utvecklat språk. Alltid vara trevlig men man får inte glömma bort att vi är staffs. Vi kan inte vara för snälla mot folk som gör regelbrott då det är viktigt eftersom det gör det lätt att flyta iväg från sin roll och bygga upp vänner istället för åtgärder. Jag skulle säga att detta är en stor del av min vardag, jag är van med att agera proffsigt och ordentligt framförallt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? All min tid framför datorn kommer jag lägga ner på någon form av staff arbete. Såklart går jag i skolan och gör lite grejer på fritiden som gym etc.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan tidig 2022.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka