Inaktuell Talmannen | Ansökan till Staff [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Talmannen

Icke Medlem
Meddelanden
110
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Ditt discordnamn: Talmannen

Ange ditt födelsedatum 12 Januari 2007

Varför ska just du bli staff? Varför just jag ska bli staff är för att jag vill vara det och jag tycker staff arbetet kan vara ganska kul då man måste anstränga sig och ta hand om ett community. Jag är även driftig, jag jobbar i bra tackt och jag kan göra det som måste göras helt enkelt.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det jag tycker framförallt inte fungerar är att alla som kommer nya till servern inte vet så mycket vad rp faktiskt innebär exempel, Det kommer en ny kriminell, Den nya kriminella ser på krim rpn att det är som en skjut rp vilket i själva verket det inte är, så ett grundläggande problem är hur de nya personerna ser servern på. Samma sak med poliserna, poliserna kommer till unive och deras första insyn är att de ska skjuta när kriminella gör något annars är det bara att latcha runt.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tycker man borde ha noggrana snack med krim ans, jobb ans, medlemskap ans och don ans. Det dom här ska göra tillsammans är att de ska se till VILKA som innehavar varje roll. De ska sammarbeta tillsammans för att se till att kompetenta personer kommer in till servern och alltid föregår med ett gott exempel.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska vara sig själv, för att ifall jag är en staff så borde mig själv vara det som får mig att vara staff, jag ska inte behöva skriva att jag ska vara mogen utan det är grundläggande. aggera profissionelt är också såhär, jag ska göra staff jobb, jag ska ta del av bådas parter jag ska lyssna på alla och låta alla ha en talan.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag är aktiv mycket varje dag.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive kanske 2 månader nu i sträck nästan varje dag. Jag har spelat på Unive lite i 2022 eller 2021 men då tog jag mig aldrig så långt som nu.

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja har varit staff tidigare på unive.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej kan tänka mig alla

+rep borde bli staff igen, hane driftig o jobbar mot kvalite inte kvantite

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka