Accepterad Talmannen | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Talmannen

Icke Medlem
Meddelanden
110
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad heter du på discord? talmannen

Ange ditt födelsedatum 14 Oktober 2023

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Vill hjälpa till servern och göra nytta då jag känner att rpandet är kul men att det kan behöva göra en paus. har även många vänner och erfarenheter inom området MA.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Varför vi ska välja mig är för att jag är mogen, aktiv och framförallt vädligt trevlig, jag visar alltid respekt till alla och gör mitt bästa för att alla ska känna sig hemma och sköna på servern.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? MAn ska alltid bemöta med respekt, tacksamhet och glädje. Man ska få folk och communityt att dom känner sig hemma på servern att de är en grej de kan göra på fritiden o ha kul. Därför vill jag ta in mogna och bra folk till rpandet.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att vara medlem på unive är något som man ska ha, man ska ha det så man vet att man kan göra något roligt och att de är viktigt att alla ska respektera alla.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Dom ska vara mogna, man ska mära att dom är här på servern för att göra gott och att vara en del av communityt.
Dom ska lära sig reglerna från grund och veta att lall och hets är inget som ska förekomma.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Stort ansvar vara en förebild till servern, alltid visa vägen till dom som e lost.

Hur ser din aktivitetet ut? Mycket aktiv på kvällar och dagar.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Nej

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Väldigt driftig och lojal

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka