Accepterad Tallen69 | Chef-jobb ansökan (Yas1n)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tallen69

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Malmkvist

Vad heter du IRL? Loke

Vad heter du på discord? Abayomi#1200

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? sedan oktober 2022

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla yrket genom att anställa mer personal till malvkvist och göra så att aktiviteten på yrket höjs. Kommer dagligen anställa ny personal till malmkvist och göra så att dom som jobbar där har en bra rp nivå. Kommer se till att de som jobbar på malmkvist gör sitt jobb och håller en bra aktivitet. Vill göra så att jobbet är dagligen aktivt och många kunder ska kunna komma och jobba där. De som jobbar där ska vara trevliga och bil inriktade. Jag vill att folk som är anställda ska kunna yrket och veta hur man jobbar som bilförsäljare.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som bilförsäljare många gånger tidigare. Jag vet hur man behandlar folk och hur man beter sig som bilförsäljare. Jag vet att man inte ska tvinga på folk att köpa en bil utan man ska låta dom välja själv. Fast jag vet hur man lockar folk att vilja köpa bilar så att företagen kan tjäna in pengar. Jag vet hur bilsystemet funkar och hur man skickar fakturor till folk. Jag kan vad kurroption inom yrket är så det är någon som jag kommer undvika båda bland mig och anställda. Jag har erfarenheter inom rekrytering och hur anställnings menyn funkar.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne mest på helger men även på vardagar kommer jag vara inne. På vardagar kommer jag vara inne från cirka 15.30 - 21:00. På helger kan det variera men minst 8h om dagen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det kommer jag göra.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte.

Har du läst våra Regler? Ja det har jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka