Accepterad Tallen07011 | Medlem ansökning [tofflan1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tallen07011

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Loke

Vad är ditt discord namn? Abayomi

Vad är ditt födelsedatum? 10 December 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abayomi Aku 24 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam, Charmig, Lugn

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktärs bakgrund är att han har jobbat på flera olika arbetsplatser, som chef på malmkvist bilar AB när du nu fanns, jag har även jobbat som brandman, polis och sjukvårdare. Min karaktär härstammar från Sydafrika, då hans hans farfar är från Sydafrika. Som liten hade han alltid en dröm om att bli en form av hjälte i samhället, vad för typ av hjälte av ville bli visste inte han. Men han visste redan som ung att vara kriminell var något dåligt och inte uppskattades av andra runt om. Han ville bli familjens hjälte, han ville bli den person som hade det coola yrket i familjen och skulle göra allt för att uppnå den statusen. Abayomi hade inte jätte många vänner som liten men han hade några riktigt nära vänner, som hade samma mål i livet som han, de ville också bli samhällets hjältar. Min karaktärs framtida planer är att jobba som brandman igen. Han vill bidra till att räddningstjänsten blir mer aktiv och fungerande.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer tillbringa servern med seriös och trovärdig rp. Jag har tidigare erfarenheter av rp, mest från denna server. Jag vill konstant utveckla min rp och hjälpa andra att utveckla sin rp. Så att vi tillsammans kan göra servern till en seriös och bra rp server, med minimalt med lall.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara spela för sin egna fördel i scenarion. Utan man ska göra så att det blir roligt får båda parterna i ett scenario. Det ska vara 50/50. Bara för man är kriminell betyder inte det att man ska vinna alla scenarion, bara för att man inte vill förlora sina saker.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag. Men det var nu länge sen det hände. Det var när jag var omogen och innan jag kunde reglerna. Det var när jag hade precis börjat med roleplay och jag hoppade av en bro utan att rollspela på skadorna. Sen lallade jag även på torget för med mina vänner. Men nu har jag lärt mig från mina misstag och vet vad som är rätt och vad som är fel.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: Man slår någon eller dödar någon utan anledning. Utan att bakomliggande scenario. VDM: är att man använder sitt fordon som ett vapen, man kör på folk för att döda utan anledning. Fearrp är att man ska värna om sitt liv, man ska vara rädd för sitt liv under olika typer av scenario, tex pistolhot. Sen finns det powergaming, som betyder två saker. Ett är att man ska rollspela på skador och att man inte bara ska spela för sin egen fördel. Man ska inte bara jobba eller spela för pengar, utan man ska spela för det roliga bakom det.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka