Nekad talangen | Ban Överklagan [Kattmat:)]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lysande loco

Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199812901431/

Ditt Hex-ID: 11000016e6cfa37

Vad är din discord tagg? shabbe333

Vem var det som bannade dig? polishkurwa

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-31 025323.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag powergama och bug abusa

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände precis innan jag blev bannad var att jag spawnade in i arbetsplatsen asså inne i gripen taxi firman och problemet var att jag inte hade några nycklar till dörren, vilket gjorde att jag inte kunde ta mig ut på ett rätt sätt. Istället för att vänta på hjälp eller kontakta en staff för att lösa situationen så valde jag att göra ett väldigt dumt misstag så jag emote abusade mig genom dörren för att ta mig ut ur byggnaden. Och det var väldigt fel av mig och ska ej upprepas igen. när jag väl hade tagit mig ut ur byggnaden tog jag ut en tesla och började köra runt i staden. Under körningen kraschade jag och jag valde att inte rollspela några skador. Jag gjorde stort fel och fortsatte köra ber om ursäkt igen ska inte upprepas.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte felaktig ban jag förtjänar den

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad förr för typ rdm tror jag började slåss med någon random längesen runt 2021 tiderna och fick en ban och fick avtjäna den och har inte blivit bannad för rdm sen dess.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha kontaktat en staff direkt eller en kollega i tjänst när jag märkte att jag satt fast utan nycklar istället för att försöka ta mig ut själv . Det hade varit bättre att vänta på hjälp eller lösa genom kollega istället för att emote abusa genom dörren. När jag kraschade borde jag ha använt /me för att rollspela skadorna, till exempel: /me ont i kroppen, blöder från huvudet. Om jag hade agerat så hade jag följt reglerna och undvikit att bli bannad och även gjort lite "ajjj aooooo" såna ljud typ.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absoulut jag har lärt mig att tänka mer logiskt innan och tänka "borde jag inte fråga staff eller en kollega om nycklar istället för att bryta mot servern regler?" jag har även lärt mig att rpa på skador även fast ingen kanske är inne på servern för att det är liksom RP det ska vara som i verkligheten för i verkligheten hade man varit där mycket längre och haft ont.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka