Accepterad Talah | Medlem ansökning [Zingo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Talah

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ali

Vad är ditt discord namn? talah10a

Vad är ditt födelsedatum? 14 december 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Gustav Lars och han är 34 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, hjälpsam, nyfiken.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär är från Hjällbo, Göteborg. Gustav har alltid drömt om att bli polis ända sedan han var liten. När alla hans vänner lekte med bilar och andra saker brukade han istället titta på Youtube klipp om hur det är att vara polis. Hans pappa gillade inte detta, men han gav honom en chans. När Gustav blev äldre började han studera för att bli polis redan vid 15 års ålder. Han var väldigt duktig, och med tiden började hans pappa lita på honom och stödja hans dröm. Gustav var mycket motiverad, och när han fyllde 22 år gick han på en intervju med en rekryterare. Han blev godkänd och kunde äntligen påbörja sin resa som polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga scenarier och kommer att se till att spelarna följer rp reglerna och har en bra upplevelse under den tid jag är inne

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det handlar inte bara om att du vinner i scenarierna, utan även den andra spelaren ska kunna vinna och få sin chans.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Sunt förnuft, att ha vapen ute på torget och på olika ställen, som polisstationen. Jag lärde mig att det finns greenzoner.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm = Random death match. VDM = Vehicle death match.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Tillbaka