Nekad Takumo | Medlem ansökning [Ben]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Takumo

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199100952465/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo Hellgren

Vad är ditt discord namn? Takumo#8961

Vad är ditt födelsedatum? 22 Januari 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter William Oskarsson född 2002 den tjugoandra Januari. Då han har haft en tuff uppväxt vid söder, inte många vänner då hans ADHD kom i vägen. Så att säga William har högsta graden ADHD då han blev väldigt förbannad på sina vänner för ingenting. William har aldrig direkt haft en fadersgedstalt då hans farsa levde livet på gatan och träffade nästan aldrig sin son. Med mycket dåliga ungdomsgäng runt omkring sig hade William helt fel inställning. William struntade i skolan och satsade på gatan. Men William förstod att gatan inte var rätt väg då hans Fader vart rånad och skjuten 3 gånger i bröstet. William har alltid haft en stor kärlek för bilar då hans pappa var mekaniker i sina unga dagar. Nu när William är stor tackar han Gud att han valde rätt väg och blev en välutbildad människa.
Men William kan fortfarande bryta ihop när han tänker på sin Pappa. Idag är William en ren person då han var drogmissbrukare
som ung.
Det Är William Oskarsson.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra till mycket t.e.x Streama på Twitch och skicka ut positiva vibbar, reporta när folk lallar/fail RP.
Och utveckla min RP nivå till max.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive har en stor spelarbas med bra RP och det finns många exklusiva föremål i denna server som det inte finns i andra svenska servrar.

Hur hittade du Unive? Jag kollade på en streamer vid namn: 'Cosmo_bt'. Och såg han spela på Unive och servern var bra. Då testade jag att spela på Unive och vart besatt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Hitta nya kompisar och ha roligt.
Vill även lära mig om bättre RP. Innan Unive spelade jag på lall servrar med en dålig community t.e.x / ovärklig RP.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill få bättre rollspel och lära mig om riktiga livet. t.e.x riktiga händelser/konsekvenser och fakturor o.s.v
Och om jag ska vara helt ärlig, vill jag ha snabba bilar ;)

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej skulle inte säga aktiv. Har inte spelat Fivem på 6 månader typ men på andra servrar har jag bara test spelat.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

+rep, utvecklad ansökan, berättar väl och utvecklat i sin ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka