Vad är din steam profil länk? 1140686737
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo
Vad är ditt discord namn? Callipo#9999
Vad är ditt födelsedatum? 22 Januari 2006
Berätta om din karaktär. Duktig, var rik innan mina föräldrar dog, har lätt temperament. Ålder: 23 Känslor: Arg Glad. VÄLDIGT bil intresserad, kan allt om dom. hoppas på att jobba på mekonomen.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Tycker att jag RP:ar väldigt bra. och bidra med dealer/bil deal. O.S.V.
Kommer bidra med race kanske sälja bilar också.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Cosmo_bt/Streamer. Han inspererar mig till att spela på just Unive RP. Och vad jag har hört och sett så är det sveriges Nr1/bästa server
Hur hittade du Unive? Kollade Cosmos/streamers Tiktok. Och han rekomenderade just Unive över många andra så jag gav det ett försök och tycke att det var en jädrigt bra server
Vad har du för mål med ditt rollspel? Inget speciellt men jag tycker att det skulle vara roligt att glida runt i bilar med medlemmar/kompisar och att få förstå livet i tidigare ålder.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? skaffa en första bil och att jobba på mekonomen.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej detta är min första fivem server jag spelar på.
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo
Vad är ditt discord namn? Callipo#9999
Vad är ditt födelsedatum? 22 Januari 2006
Berätta om din karaktär. Duktig, var rik innan mina föräldrar dog, har lätt temperament. Ålder: 23 Känslor: Arg Glad. VÄLDIGT bil intresserad, kan allt om dom. hoppas på att jobba på mekonomen.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Tycker att jag RP:ar väldigt bra. och bidra med dealer/bil deal. O.S.V.
Kommer bidra med race kanske sälja bilar också.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Cosmo_bt/Streamer. Han inspererar mig till att spela på just Unive RP. Och vad jag har hört och sett så är det sveriges Nr1/bästa server
Hur hittade du Unive? Kollade Cosmos/streamers Tiktok. Och han rekomenderade just Unive över många andra så jag gav det ett försök och tycke att det var en jädrigt bra server
Vad har du för mål med ditt rollspel? Inget speciellt men jag tycker att det skulle vara roligt att glida runt i bilar med medlemmar/kompisar och att få förstå livet i tidigare ålder.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? skaffa en första bil och att jobba på mekonomen.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej detta är min första fivem server jag spelar på.