Accepterad Takumo | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Takumo

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199100952465/

Ditt Hex-ID: 110000143fd7f91

Vad är din discord tagg? Takumo#8961

Vem var det som bannade dig? ¨Akam¨ Tror jag.

Hur lång tid var din ban? 10 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit temporärt avstängd från Unive för: pengar kpt.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För det som hände kan anses som lall.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag Hjälpte Doktor Micke vid sjukhuset, då jag precis skulle leverera min leverans då det kom andra bilar och körde in i mig för dom var stressade och tog min plats. Då jag reagerade med att tjafsa med dom för att dom senare skulle akta sig igen. Vilket dopm inte gjorde, så vi tjafsade fram och tillbaks om vem som ska få leverera sin leverans. Då ställde jag mig i ledet igen för att vänta på min tur att leverera. Då jag inte var tålmodig och började säga massa grejer till dom då dom har gnällt att vi ska akta på oss o.s.v. Dom anklagade även mig för saker som andra personer har gjort då jag sa åt dom att akta sig för dom tog min plats då jag blev bannad. Men jag hade inget sunt förnuft då jag var hetsig och överdrivet dryg mot dom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att jag gjorde fel. Jag var dum och onödig men även från deras perspektiv så var dom inte lika schyssta heller. Dom anklagade mig för grejer som jag inte gjorde.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Förra gången vart jag bannad för ¨Lall¨ i ett läge som jag inte rpade seriöst/jag bettede mig inte rätt och var väldigt oseriös.
Och jag lärde mig att spela seriöst vilket jag har gjort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle ha väntat istället för att vara stressad. Men dom gjorde lika mycket fel som jag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man ska vara seriös/inte lalla.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka