Accepterad TakisGaming | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TakisGaming

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199196384785/

Ditt Hex-ID: 110000149adae11

Vad är din discord tagg? takisgaming

Vem var det som bannade dig? Shoobre

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för grovt suntförnuft

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min polare var vid vårat gäng hus och då så jag att det var nån som tog över pengar tvätten så jag tog mig dit och prata med han som tog över området och sedan kom det en vit bmw och började hota hetsa med mig och sa att det var dom som ägde området när jag aldrig sätt de där och sedan kom min polare och då bestämde jag mig för att skjuta föraren. så anledningen varför jag sköt var för att vi äger området samtidigt som de kom fram i en bil och började hetsa och hota mig. eftersom att jag värnar efter mitt liv så sköt jag dom eftersom de hota mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både ja och nej, det var felaktigt i ett perspektiv utifrån att jag värnade om mitt liv, eftersom de hotade mig och hetsade emot mig så värnade jag om mitt liv samtidigt som det är vi som äger tvätten och då tog jag beslutet att skjuta dem. Däremot så kan det utifrån någon annans perspektiv ha sett annorlunda ut, t.ex. från den som bannade mig, därför trodde de kanske att jag inte hade motiv nog för att skjuta de, däremot så hade jag det. Men jag förstår hur shoobre tänker, ur hans perspektiv så var det inte felaktig ban.

Men jag agerade bara utifrån fearrp, jag värnade om mitt liv.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har lärt mig att tänka på mitt sociala rpande och att vara mera omtänksam om vad som händer i området så att jag inte gör samma fel en gång till.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag anser att jag själv hade nog inte behövt skjuta däremot var jag rädd att de skulle hoppa ut före mig, skjuta mig... Men jag anser att jag kunde nog ha haft mer social rp och pratat mer och försökt göra det till ett större och mer utdraget scenario. Samt hade jag kunnat vänta med att skjuta förrän de riktat...

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att ha mer social rp, skjuta som verkligen SISTA utväg... Jag ska försöka att prata ännu mer än vad jag gjort tidigare med folk, försöka driva större, mer utvecklade scenarion samt kommer jag som sagt försöka ha mer social rp och skjuta som sista utväg...

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka