Take Space
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198052970847/
Vad är ditt namn i verkligheten? Ivar
Vad är ditt discord namn? Drippy#8350
Vad är ditt födelsedatum? 25 Juli 2006
Berätta om din karaktär. Han brukade bo i en fattig familj där de knappast hade råd med mat. Detta var tills han började i basket. Han fick snabbt uppmärksamhet av dom största klubbarna. Han blev signerad hos Los Santos Lakers när han var 17. När han var 19 år gammal vann Hans lag NBA. Han har nu spelat i klubben i 7 år och han håller fortfarande på.
Ålder:
Han är 24 år gammal
Intresse:
Han Gillar att spela basket
Känslor:
Han är en riktigt snäll person
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att det är en bra och rolig server. Jag skulle gärna villja bli medlem för att få tillgång till mer saker på servern
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en svensk server så att det är lätt att snacka med personer och ha det chill
Hur hittade du Unive? Mina kompisar rekommendera servern
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill skaffa ett bättre jobb och ta det mer seriöst
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att fortsätta med att jobba och tjäna pengar och äga coola bilar
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag kör ungefär bara på den här servern
Vad är ditt namn i verkligheten? Ivar
Vad är ditt discord namn? Drippy#8350
Vad är ditt födelsedatum? 25 Juli 2006
Berätta om din karaktär. Han brukade bo i en fattig familj där de knappast hade råd med mat. Detta var tills han började i basket. Han fick snabbt uppmärksamhet av dom största klubbarna. Han blev signerad hos Los Santos Lakers när han var 17. När han var 19 år gammal vann Hans lag NBA. Han har nu spelat i klubben i 7 år och han håller fortfarande på.
Ålder:
Han är 24 år gammal
Intresse:
Han Gillar att spela basket
Känslor:
Han är en riktigt snäll person
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att det är en bra och rolig server. Jag skulle gärna villja bli medlem för att få tillgång till mer saker på servern
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en svensk server så att det är lätt att snacka med personer och ha det chill
Hur hittade du Unive? Mina kompisar rekommendera servern
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill skaffa ett bättre jobb och ta det mer seriöst
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att fortsätta med att jobba och tjäna pengar och äga coola bilar
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag kör ungefär bara på den här servern