Nekad Tajiri66 | Medlem ansökning [ogge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oscatino Rodrigues

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar Kisembo

Vad är ditt discord namn? Oscatino Rodriges

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 1996

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Oscatino Rodriges och han är 27 år gammal. Han har haft båda bra och tufft uppväxt med många nara och kära. Oscatino gick skolan båda i Uganda när uppväxt ifrån och i Sverige. I Uganda, livet var väldigt tufft med ekonomi, mat, och inte tillräckligt pengar som hans familj behövs. Hans pappa hade flera jobb för att kunna ta hand om familjen. När Oscatino började skolan i Sverige, språket var väldigt svårt från början. Han fick prata bara engelska flesta tiderna på skolan. I 9an, fick han godkänd i all ämne förutom svenska. Oscatino klarade svenska betyget och gick på IB-international Baccalaureate Diploma program. Oscatino studerande mycket om människors beteende däremot i stad Unive han fortfarande söker polis jobb eller någonting annat som anpassa sig med honom till exempel Securitas.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill utveckla min egna RP genom att prova jobba inom olika jobb och skapa nya relationer som behövs i Unive serven.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Mitt mål är att skapa eller utveckla roliga scenarion och har respekt för alla partner.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom min kompis som rekommenderade servern till mig och sa massa bra saker om det till exempel man är sociala och skaffa nya vänner.

Nekad, vad menas med att spela för motpartens vinst i ett scenario? Du kan ansöka igen om 24h

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka