Nekad taizan | Ban Överklagan [OVVE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

taizan

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199469172575/

Ditt Hex-ID: steam:110000159f0175f

Vad är din discord tagg? jerryyyyyyy

Vem var det som bannade dig? K1nGOVvE#7489

Bild på banmeddelande:
Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive
◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥
BanID: uahkxo
Regelbrott: Powergaming (§ 1.8)
Mer detaljer: rpar ej på skador samt kör in i en båt med flit
Går ut om: 3 dagar 21 timmar 2 minuter
Din nivå: (7 tidigare bans, varav 5 senaste 3 månaderna)
Placerad av: ^5K1nGOVvE
◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢

❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på https://www.unive.se/bannad

💡 Se till att läsa våra regler på https://www.unive.se/regler för att undvika att bli avstängd.

💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dom tyckte väll att ja pwgade fast ja ser de på ett annat sätt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var i ett stort scenario där 3 polisbilar jagar oss längs stranden vid piren och vår bil är sönder så vi väljer att simma ut till båten som ligger ute på vattnet nära piren, dom väljer att inte simma efter oss utan att använda sig av drönare så dom kan hålla koll på oss hela tiden, efter en stund så ser vi inte drönare eller polisbilarna så vi simmar till piren och tog hör vi sirener och flertalet polisbilar jagar oss o vi är tvungna att simma ut en bit i vattnet igen. sen så ser vi hur poliserna börjar ge upp och åka därifrån och de ser ja min chans hur vi ska fly eftersom min båt stod vid stranden men när ja försökte köra den så gick de inte eftersom den stod på sanden så ja sätter på mig mina kläder så att ingen ska känna igen mig sedan tar ut en bil från garaget vid piren och åker till min båt och försöker få ut den i vattnet och ja åkte i kanske 25-30km/h med bilen och nåra av gångerna när ja körde in så rpade o sa liksom ajj osv sen när ja får båten ut i vattnet så hoppar ja på och sedan ska ja hämta min vän som är i vattnet men ja blir bannad mitt i scenariot.ä

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både och, tyckte de var fel att banna mitt i scenariot och sedan när ja skriver till ovve så säger han bara att ja inte alls var i nåt scenariot och att ja ska sluta ljuga och göra en ban överklagan sen blockar han mig i pm

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har nåra sv bans här och där sen typ nåra 24h bans och dom har ja lärt mig av

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja vet inte faktiskt, kanske kunde rpat lite mer på att de gjorde ont när ja körde in i båten för att få den till vattnet

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att rpa mer på skador tills nästa gång

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? a

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka