Nekad Taito | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Taito

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Peter

Vad är ditt discord namn? a6330

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer ha varit fött i turkiet och ska resa till Unive för och starta om sitt liv. Han vill skaffa en fru och många barn och hitta ett väldigt bra jobb. Hans personlighet är att han är snäll rolig, men om nån trampar på hans tår aj aj aj då blir han förbannad. Han har ett hopp i Unive RP att kunna bygga upp sig på nåt sätt att kunna ha makt och pengar det är hans mål med att resa från turkiet till Unive RP staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan tillföra med bra rp och mycket bra scenarion som kommer vara stora i servern. Jag kommer vara en seriös spelare som gör verklighets scenarion som är roliga och alltid följa reglerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? vinn mentalitet menas de att du Roleplayar för att vinna bara. Det man ska göra att man ska ha ett roligt och en seriös RP utana tänka på att man kan förlora eller vinna.

Hur hittade du Unive? Har spelat förut men slutade spela så gick min whitelist bort spelade för ungefär 1 år sen på denna server och alltid gillat den och nu har ja kommit tillbaka till servern.

Nekad, utveckla "Berätta om din karaktär.".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka