Nekad Taher323 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Taher323

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199087052809/

Ditt Hex-ID: 110000143296809

Vad är din discord tagg? T.a.1#4841

Vem var det som bannade dig? 320master

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 3777F94C-FFBD-4C4F-91B9-D3AB9CDDE40B.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag försökte lura dom med att jag fake swisha för krim rollen som är fel. Och det är ett stort fel man kan gör men jag fick inte slösa bort pengar på spel o sånt så jag fake swisha ville rpa som kriminel men ångra mig efter.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som hände är att jag ville ha krim så jävlit mycket mina vänner tipsade mig att spela servaren och att jag skulle köpa krim men mina föreldrar låter mig inte betala pengar för spel. Så jag var så sugen att köpa så att jag gjorde en fake swish bara för att vara krim . så det som hände är att jag gjorde fake swish och skickade till nån mod och sen fick jag krim men efter det blev jag banad perm ban.så jag skulle köpa krim men hade inga pengar mina föreldrar låter inte mig betala pengar inne i spel alltså för jag inte köpa saker i spel så jag gjorde en fake bild på swish för att kunna få krim jag skickade bilden och han såg att det var fake så han banna mig. alltså gick det så till jag öppnade datorn och såg roliga klipp på folk som kör med krim jag frågade mina föreldrar och dem sa nej så jag försökte att hitta en bild på swish och ritade om bilden så att det såg ut som att jag hade betalat jag gick in i donation support och väntade sen sa jag att jag skulle hjälpa min bror för att jag behövde ändra tiden på bilden så det stämde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte fel men jag ber om ursäkt ge mig en chans. Unive vill jag köra det finns inga bättre ångra detta jag gjorde önska ba få ett chans där jag kan visa att detta inte kommer hända igen. Asså mina vänner spelar o sånt vill gärna komma till baks för kunna spela unive igen det jag gjorde var fel men alla försenar en till chans där dom kan vissa vad dom kan ändra och förbättra

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Förut lallade jag men jag vill ha en chans där jag visar att jag har förbättrat mig. Det är nytt år, i denna året kommer jag förbättras och försöka göra unive till ett bättre server ge mig en chans snälla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att aldrig fake swisha igen istället betala eller att jobba något skaffa pengar sen betala.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jaaa att ALDRIG gör ett regelbrott istället försöka göra servern till ett bra ställe där man träffa på nya människor och lära känna dom.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag har läst reglerna därför så gör jag en ban överklaga.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka