Nekad Tagelage21 | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tagelage21

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tage

Vad är ditt discord namn? tagelage

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Liam Olsson, 25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, lojal, kaxig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han heter Liam Olsson och är 25 år gammal, född år 2000. Som liten hade han ingen pappa, bara en mamma. De hade inte så mycket pengar och ägde en lägenhet i förrten (i Rosengård). Han växte upp med mycket stök, och har lett till bråk med polisen. Detta har gjort att han har ett stort hat gentemot de. Liam var en mobare när han var liten och fick alltid hemrigningar. När han fyllde årton så hade hans beteende inte förändrats vilket ledde till att hans mamma katarina kastade ut honom. Han flyttade där efter in på ett gratis boende i Unives kommun, för hemlösa tlls han ett år senare köpte en lägenhet efter att ha jobbat för ett byggföretag. Han har nu bott i Unive i ungefär 7 år, men har mest hållit sig inne och pluggat på convic. Nu är han redo att ge sig ut och träffa nya människor och umgås. Han har dock redan en bästa vänn, och han heter Muhammad Gaffa. Hans favorit mat är våffla och han älskar öl. Han började dricka redan när han var 13. Liam älskade att kolla på footboll när han bodde hemma i Malmö, och var den fetaste huliganen. Han slutade dock gå på matcher efter att hans mamma sparkat ut honom. Liam har inga andra släkt medlemmar eftersom alla redan är döda. Han fick aldrig några syskon. Liam har tröttnat på att vara en hjälpande hand (eftersom han inte har någon utbildning) inom byggarbranschen. Han vill istället försöka att fixa lite snabba pengar, och kanske byta jobb till någonting annat. Den enda anledningen till att han fick det jobbet han har nu är att ägaren av byggföretaget är hans barndomskompis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra, rolig och hög nivå på rp. Jag skulle säga jag vill prova på att rpa som allt möjligt just nu. RPar ofta seriöst och är strikt med hur andra spelare rpar (#hatar regelbrott och pissigt rp) Delar gärna med mig av mitt fantastiska rp, så att andra kan ta efter, och då menar jag självklart att inte alla andra är sämre, än mig. När en spelare rpar bra så sprids det ut till restan av staden. Jag är bra att använda /me i scenarion, jag är också bra att spela för allas vinst i scenarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska tänka på sig själv, till exempel om är i ett bankrån så ska man låta polisen typ ta en för att inte bara spela för makt och pengar. Så att båda parterna har kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja. I början när jag precis börjat rpa så kunde jag inte reglerna särkilt mycket och använde mig inte av sunt förnuft. Jag åkt till exempel upp för berg med bilen och stack från snuten. Detta vet jag nu såklart att man inte får, utan det ska vara mer realistiskt, och man ska tänka som att det är på riktigt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM - Man får inte döda någon utan anldening | VDM - Man får inte använda något fordon som et typ av vapen. | Sunt förnuft - Man ska tänka som i verkligheten. Alltså om nån har en pistol mot mitt huvud ska jag bli rädd, om jag inte blir det är det fail RP. Men det beror också på vilken typ av karaktär jag har. Om jag är en jätte tuffing behöver man kanske inte bli jätte rädd. | Meta gaming - Om man pratar i discord med folk som e inne på samma server får man inte dela med sig information och sånt som inte de har sett själv. Om man kollar på en stream på samma server och man ser någon döda någon får man inte veta det sen på sin vanliga karaktär.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tycker jag är en bra rpare och spelar för att ha kul, men även för att andra ska ha det.
 
Nekad
Anledning: Inga logs, din discord fyller inte vår standard eftersom din discord är relativt ny till discordservern.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top