Nekad Tage123 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

albin67

Icke Medlem
Meddelanden
201
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199502115749/

Ditt Hex-ID: steam:11000015be6c3a5

Vad är din discord tagg? tage123

Vem var det som bannade dig? Blev bannad av EminSwe

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-04-20 015546.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag ljög om mina skador.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så att jag och min vän var ute och åkte runt i våran bil, sedan så kommer det någon kille i en blå bil och stannar framför oss och skjuter oss helt random, jag gjorde jättemånga reports om att jag blev rdmad men sedan så kom min vän och tog mig o lämnade in mig på sjukan, men jag vill såklart inte ha krycka i 100 minuter av ingen anledning. Då skrev jag vattenbrist för att jag inte dog i ett skott scenario "påriktigt" det var ju liksom en lallare. Men jag ber om ursäkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, då han rdmade oss men ingen ville revivea mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 3 gånger om jag gissar rätt, första bannen kommer jag inte ihåg, den andra var att jag tog ut pengar ur en jobb-kassa, den sista var att jag gjorde regelbrott. Juste jag glömde sätta på voice changer och det blev jag också bannad för en gång! Juste en gång till, kommer faktiskt inte ihåg varför jag blev bannad då! Blivit bannad för att jag spelade med plingljud, glömde byta ljudpack. O nu så har jag tydligen ljugt om mina skador, jag skrev ju varför jag gjorde det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Spelat med, jag ångrar mig enormt nu att jag inte gjorde det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, hoppas verkligen jag blir godkänd. Älskar verkligen Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka